تالار وب

تالار پذیرایی الماس احمد آباد مستوفی

تالار تشریفاتی الماس در احمدآباد مستوفی + نظرات کاربران

نام مجموعه: تالار پذیرایی الماس احمد آباد مستوفی

آدرس: تهران ، اتوبان آزادگان جنوب ، احمد آباد مستوفی ، تالار پذیرایی الماس

تلفن:

ظرفیت:۷۵۰ میهمان

از اهمیت روز ازدواج و جشن عروسی نمی‌توان به سادگی عبور کرد. همه زوجین علاقه دارند در مکانی رویایی و باشکوه مراسم فرخنده‌شان را در ضیافتی صمیمی همراه با خانواده، دوستان و آشنایان، برگزار کنند. به سبب این که مراسم‌تان را همان‌گونه که در آرزوهای‌تان تصور کرده‌اید، برگزار کنید باید ابتدا یک مکان درجه یک و ایده آل از نظر امکانات و مجلل بودن را پیدا کنید.

امروزه باغ و تالارها برخلاف گذشته جای کوچه و منازل را برای برگزاری مراسمات عروسی و ازدواج گرفته‌اند. از این رو، ما قصد داریم تالار پذیرایی الماس احمدآباد مستوفی را به شما برای برگزاری جشن باشکوه عقد و نامزدی یا عروسی‌تان معرفی کنیم که از نظر امکانات، مدیریت و پرسنل و همه عوامل دخیل بر کار، در سطح حرفه‌ای و فوق العاده مطلوبی قرار دارد و کلمه الماس انتخاب شایسته‌ای برای نام این تالار لوکس و درجه یک بوده است.

معرفی کامل مجموعه تالار پذیرایی الماس احمدآباد مستوفی

تالار پذیرایی الماس احمد آباد مستوفی مجموعه‌ای لوکس و مجلل است که در شهر احمدآباد مستوفی، مهد و پاتوق تالارها و باغ‌های لاکچری و پر امکانات به منظور برگزاری جشن‌های عروسی و مراسمات مختلف است. این تالار در 5 طبقه نوساز و فوق العاده مجلل بنا شده است. تالار پذیرایی الماس ظرفیت پذیرایی از حداقل 50 نفر و حداکثر 700 نفر مهمان را در محیطی دنج و باشکوه دارد.

از مزیت‌های منحصر به فرد این تالار به‌کارگیری مهمان‌دارن فارغ التحصیل رشته هتل داری است که تضمین کننده کیفیت ارائه خدمات به مهمانان مجلس عقد یا عروسی‌تان خواهد بود. دیزاین و طراحی شگفت انگیز، دکوراسیون مدرن و زیبا به همراه نورپردازی پیشرفته و تماشایی، پارکینگ با گنجایش 120 دستگاه خودرو، اتاق عقد شیک و مجزا با ظرفیت 50 نفر از محسنات این تالار است.

از دیگر امکانات تالار پذیرایی الماس احمدآباد مستوفی می‌توان به اتاق عقد مجزا، سفره عقد به انتخاب زوجین، سفره خانه سنتی زیبا، گل آرایی باشکوه، آسانسور، نمایشگر موزیک LED، ماشین عروس، مه سرد، آتش بازی، شمع آرایی، عصرانه به همراه ارائه انواع نوشیدنی(پذیرایی بی‌وقفه) و چندین خدمت دیگر اشاره کرد.

بخش پذیرایی منوهای غذایی تالار پذیرایی الماس احمد آباد مستوفی

مجموعه تالار پذیرایی الماس احمدآباد مستوفی در زمینه پذیرایی از مهمانان‌تان نیز نمره بسیار قابل قبولی خواهد گرفت. استفاده از خوش سلیقه‌ترین و بهترین آشپزها در بخش آشپزخانه این تالار باعث شده غذاها و مخلفات دیگر را خوش طعم و لذیذ برای شما و مهمانان‌تان آماده کنند. این تالار 11 منو دارد که مطابق با بودجه و انتظار خود از پذیرایی از مهمانان‌تان می‌توانید سفارش دهید.

  • منو یک: این منو شامل چلو کباب لقمه زعفرانی، سالاد فصل، نوشابه قوطی، برنج ویژه ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو دو: این منو شامل زرشک پلو با مرغ 50%، باقالی پلو با مرغ 50%، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو سه: این منو شامل جوجه کباب مخصوص، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو چهار: این منو شامل جوجه کباب مخصوص 50%، زرشک پلو با مرغ 50%، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو پنج: این منو شامل جوجه کباب مخصوص 50%، کوبیده مخصوص 50%، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو شش: این منو شامل زرشک پلو با مرغ 50%، باقالی پلو با گوشت بره تازه 50%، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو هفت: این منو شامل جوجه کباب مخصوص 50%، باقالی پلو با گوشت بره تازه 50%، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو هشت: این منو شامل جوجه کباب مخصوص 30%، باقالی پلو با گوشت بره تازه 50%، زرشک پلو با مرغ 50%، سالاد فصل، نوشابه قوطی، بهترین برنج ایرانی، روغن کرمانشاهی و خلال پسته است.
  • منو نه: این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره با روغن حیوانی، زرشک پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، شیرین پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، آلبالو پلو مخصوص با خلال پسته و بادام، ته چین، پلو زعفرانی، جوجه کباب مخصوص، کشک بادمجان، بال مرغ سوخاری، ژله میوه‌ای به همراه سالاد فصل، سالاد شیرازی، پذیرایی قبل از شام برای فصل گرم شربت و فصل سرد چای و همچنین نوشابه قوطی و دوغ است.
  • منو ده: این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره با روغن حیوانی، زرشک پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، شیرین پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، آلبالو پلو مخصوص با خلال پسته و بادام، ته چین مخصوص، چلو زعفرانی، خورشت فسنجان، جوجه کباب مخصوص، کباب لقمه زعفرانی، کشک بادمجان، بال مرغ سوخاری، خوراک زبان با سس مخصوص، ژله میوه‌ای، کرم کارامل ژله شاتی به همراه سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد اندونزی، سالاد ماکارونی، ماست و خیار، پذیرایی قبل از شام برای فصل گرم شربت یا بستنی و فصل سرد نسکافه یا شیر کاکائو، نوشابه قوطی، دوغ، دلستر و آب معدنی است.
  • منو یازده: این منو نیز شامل باقالی پلو با گوشت بره با روغن حیوانی، زرشک پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، مرصع پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، آلبالو پلو مخصوص با خلال پسته و بادام، ته چین مخصوص، چلو زعفرانی، خورشت فسنجان، جوجه کباب مخصوص، کباب لقمه زعفرانی، کشک بادمجان، بال مرغ سوخاری، خوراک زبان با سس مخصوص، ماهی شیر، ماهی تیلاپیا یا قزل آلا، بوقلمون، ژله میوه‌ای، کرم کارامل، ژله شاتی، کیک بستنی به همراه سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد اندونزی، سالاد ماکارونی، ماست و خیار، سالاد قارچ، بورانی، پذیرایی قبل از شام برای فصل گرم آبمیوه طبیعی و فصل سرد نسکافه یا شیر کاکائو، اگرول اسپرینگ، نوشابه قوطی، دوغ، دلستر و آب معدنی است.
مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی ایرانیان نیاوران

جمع بندی و انتخاب تالار پذیرایی الماس احمدآباد مستوفی

اگر به دنبال مکانی برای برگزاری مراسم مبارک پیش و روی‌تان هستید‌، تالار پذیرایی الماس احمدآباد مستوفی انتخاب هوشمندانه و فوق العاده‌ای برای شما است. این تالار، با داشتن مهمان‌دارانی تحصیل کرده و مدیریتی قوی و مجرب در امر برگزاری مراسمات عقد و عروسی و همچنین، امکانات زیادی که این مجموعه در اختیار دارد، می‌تواند ضیافت مهمانی شما را در مکانی لوکس و درجه یک در سطح بسیار مطلوبی برگزار کند و بهترین روز زندگی شما را بسیار خاطره انگیز و جذاب تدارک ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید