تالار وب

انتخاب رنگ مناسب لباس مردانه

تیپ شخصیتی با انتخاب رنگ لباس مردانه

اغلت افراد برای تیپ و یا رنگ هایی که میپوشند وقت نمیگذارند و برایش زیاد اهمیت ندارد اما قابل ذکر است که رنگ هایی که شما انتخاب میکنید و می پوشید ناخودآگاد درباره ی شما و شخصیتتان سخن میگوید. اگر درباره زبان رنگ ها چیز زیادی نمیدانید به شما توصیه میکنم تا مطالب زیر را مطالعه کنید و درک بهتری از رنگ ها در زمان استفاده درست از آن را بدانید.

لباس مردانه آبی

زمانی که شما یک مصاحبه دارید یا اولین قرار ملاقات پرهیجان خود را دارید کت و شلوار آبی همان چیزی است که باید انتخاب کنید. رنگ آبی حس دوستی و وفاداری را منتقل کرده و در تمام مدت به شما اعتمادبه‌نفس می‌بخشد. سایه‌های روشن‌تر آن شما را آرام نگه می‌دارد درحالی‌که سایه‌های تیره‌تر حس اعتماد را منتقل می‌کند.

مثال: ملاقات والدین یا یک عروسی تابستانی

لباس مردانه قرمز

رنگی است که بیانگر دو مفهوم عشق و خطر است و به‌شدت احساسات را تحریک می‌کند. زمانی که شما این رنگ را می‌پوشید ترسی از برجسته بودن ندارید. نام این کار جسارت است اما سعی کنید آن را بیش‌ازحد تکرار نکنید.

مثال: مهمانی یا قرار شبانه

لباس مردانه نارنجی

نارنجی رنگ صداقت است. درحالی‌که شما به دنبال ظاهری برجسته‌تر هستید که شما را خلاق و بلندپرواز نشان دهد توجه داشته باشید که پوشیدن نارنجی خیلی روشن شما را شبیه به یک مجرم فراری می‌کند. در عوض انتخاب رنگ نارنجی با سایه‌های روشن همان تأثیر موردنظر شما را خواهد داشت.

مثال: ساعات خوشحالی و شام دوستانه

لباس مردانه زرد

رنگ زرد نشان دهنده­‌ی شادی و سرزندگی بوده و یک پوشش کامل و راحت برای تعطیلات آخر هفته است. اگرچه این رنگ شما را جسور و علاقه‌مند به تجربه‌ی رنگ‌های مهیج نشان می‌دهد اما رنگی نیست که بخواهید در محل کار بپوشید چراکه برخی افراد این کار شما را نشانی از عدم بلوغ شما می‌دانند.

مجموعه پیشنهادی:  مدیریت رابطه در ماه‌های اولیه

مثال: ساحل یا قرار ملاقات نهار در آخر هفته

لباس مردانه سبز

زمانی که پیراهن یا شلوار کتان سبز می‌پوشید در نظر داشته باشید طیف‌های رنگ سبز معانی مختلفی را بیان می‌کنند. سبز روشن را زمانی که می‌خواهید با طراوت به نظر برسید، سبز کم‌رنگ را زمانی که می‌خواهید حس راحتی داشته باشید و سبز تیره را زمانی که می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید بپوشید.

مثال: محل کار یا زمین گلف

لباس مردانه بنفش

پادشاهان گذشته جامه‌های بلند می‌پوشیدند. برای قدرت بخشیدن به ظاهر سلطنتی خود رنگ‌های بنفش را در پوشش‌های خود استفاده می‌کردند. این رنگ نشان‌دهنده‌ی رهبران قوی و افرادی است که تحت فرمان آن‌ها هستند. فقط اینکه این رنگ را زمانی که قصد دارید دیگران احساس راحتی داشته باشند انتخاب نکنید چراکه ممکن است نتیجه‌ای برعکس داشته باشد.

مثال: ملاقات مهم یا موقعیت‌هایی که نیاز به کار در یک گروه دارید

لباس مردانه صورتی

درحالی‌که برخی مردم ممکن است صورتی را به‌عنوان “رنگ دخترانه” در نظر بگیرند ما به شما توصیه می‌کنیم که آن را امتحان کنید. درواقع صورتی، رنگی همراه باصداقت، عشق و دلربایی است.

مثال: اداره یا یک جشن رسمی

لباس مردانه سفید

سفید نماد کمال و تعالی است؛ بنابراین اگر شما می‌خواهید حس توازن و تناسب داشته باشید رنگ سفید را به لباس‌هایتان اضافه کنید. استفاده از آن با رنگ‌های دیگر سبب می‌شود که شما رنگ‌پریده و خسته به نظر نرسید.

مثال: ساحل یا در طول یک هفته‌ی کاری پر دغدغه

لباس مردانه قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای دلالت بر مردانگی، تعهد و توازن دارد اما متأسفانه می‌تواند به‌تنهایی رنگی خسته‌کننده باشد اما با اضافه کردن یک رنگ روشن و شاد کامل می‌شود.

مثال: یک ملاقات مهم

 برای دیدن بهترین و شیک ترین تالار پذیرایی و باغ تالار به سایت تالار وب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید