تالار وب

روش هایی برای داشتن دندان هایی سفیدتر

هشت روش برای داشتن دندان هایی سفیدتر

داشتن دندان هایی زیبا که همانند مرواید بدرخشد آرزوی هر کسی است. برای داشتن دندان هایی سالم و سفید نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم دندان هایی زیبا داشته باشیم. داشتن دندان هایی سفید و زیبا باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شده و جذابیت زیادی برای جذب افراد دارد.

در سایت تالار وب درباره روش های سفید نگه داشتن دندان ها مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

– همیشه بهداشت دهان را رعایت کنید: بهداشت دهان نه تنها باعث می‌شود تا بیمار نشوید بلکه باعث می‌شود شما دندان‌های سفیدتری داشته باشید. پلاک‌هایی که بین و روی دندان‌های شما هستند، باعث جذب باکتری‌هایی می‌‌شوند که این باکتری‌ها نیز باعث بد رنگ شدن دندان‌ها می‌شوند. حداقل روزی دوبار مسواک بزنید و حداقل روزی دوبار از نخ دندان استفاده کنید، نخ دندان پس از شام فراموش نشود.

نکته قابل توجه این است که مسواک را خشن بر روی دندان و لثه خود نکشید و از مسواک های نرم نیز استفاده کنید. با سفت و خشن مسواک زدن دندان هایتان زود تر تمیز و یا سفید نمی شود فقط باعث آسیب زدن به مینای دندان و لثه می شود.

۲- از مسواک برقی استفاده کنید: این مسواک بدون هیچ آسیبی به دندان باعث سفیدتر شدن آن‌ها می‌شود و با از بین بردن جرم حاصل از غذا و قهوه، باعث می‌شود دندان به سفیدی طبیعی خودش بازگردد. همچنین این مسواک‌ها هیچ ماده شیمیایی که باعث آسیب رسیدن به دندان می‌شود را ندارد. این مسواک‌ها در تمیزکردن دندان‌ها بسیار دقیق هستند.

– نوشیدنی های مضر برای دندان: نوشیدنی هایی که میل می کنید ممکن است بر روی دندان های شما تاثیر بگذارد.تا جایی که ممکن است از موادی که باعث تخریب و جرم روی دندان می شود بپرهیزید. نوشیدنی های مضر برای دندان شامل چای، قهوه، نوشابه گازدار و نوشیدنی‌های سنگین و…میابشد..اگر به نوشیدن این نوع نوشیدنی ها عادت دارید حتما بلافاصله پس از مصرف آنها آب بنوشید و مسواک بزنید.

مجموعه پیشنهادی:  چه مردهایی برای ازدواج مناسب نیستند

۴- با نی بنوشید: دوری از بسیاری از نوشیدنی‌ها امری‌ست بس دشوار. حتی اگر نتوانید از نوشیدن آن‌ها دست بکشید حداقل می‌توانید از تماس مستقیم آن‌ها با دندان‌هایتان جلوگیری کنید و این کار را می‌توانید با استفاده از یک نی انجام دهید.

۵- میوه‌ها و سبزیجات سفت بخورید: سفتی بعضی از میوه‌ها که باید گاز بزنید باعث می‌شود جرم روی دندان از بین برود مثل سیب، گلابی و هویج. بدون شک مصرف یک سیب در روز باعث می‌شود تا جرم دندان‌ها در کمترین سطح باشد. سیب میوه‌ای حاوی فیبر است که با ساختار سفتش دندان‌ها را طبیعی جرم گیری کرده و مراقبت می‌کند. حتما امتحان کنید، مخصوصا زمانی که غذا مصرف کرده‌اید.

– لبنیات بیشتری مصرف کنید: مواد لبنی مثل شیر و ماست حاوی مواد معدنی مثل کلسیم و فسفر هستند که نه تنها باعث برق زدن دندان‌ها می‌شود بلکه زمانی که در حفره‌های دندان قرار می‌گیرد مینای دندان شما را بازسازی و تقویت می‌کند.

۷- از یک خمیردندان سفید کننده استفاده کنید: از بهترین برندهای سفید کننده دندان استفاده کنید تا مطمئن شوید که محصول خوبی را خریداری کرده اید.

۸- به طور مرتب به دندان پزشک خود مراجعه کنید: هر راهکار و روشی را انتخاب کنید به با ارزشی ملاقات دکترتان نیست. با رفتن مرتب به پزشک، نه تنها از پوسیدگی جلوگیری می‌کنید بلکه پزشک با استفاده از مواد سفیدکننده مخصوص، دندان‌هایتان را در سفیدترین حالت نگه می‌دارد.

برای دیدن بهترین و شیک ترین تالار پذیرایی و باغ تالار به سایت تالار وب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید