تالار وب

روش تهیه ۵ نوع ماسک صورت

۵ نوع ماسک صورت با روش طبیعی

روش های زیادی برای زیبایی وجود دارند و بیشتر آن ها با پرداخت هزینه های بسیار زیاد امکان پذیرا است. در سایت تالار وب چند روش تهیه ماسک صورت برای زیبایی پوست با روش تهه آسان به صورت طبیعی و هزینه کم در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم.

۵ روش آسان برای زیبایی

۱٫ماسک تخم مرغ و عسل

ماسک تخم مرغ و عسل برای کاهش چین و چروک و منافذ پوست صورت بسیار مفید است برای تهیه ی این ماسک ۱ عدد تخم مرغ را با ۱ قاشق غذا خوری عسل و ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید و پس از ۲۰ دقیقه پوست خود را بشویید این کار باعث مرطوب شدن پوست نیز می گردد.

۲٫تونر پوست گیاهی

همه ی ما می دانیم که مصرف سبزیجات و میوه های تازه تاثیر بسزایی روی پوست دارد و باعث جوانی و شادابی و سلامت پوست می گردد بنابراین مصرف روزانه ی خیار، گوجه ، جعفری ، کاهو ، لیمو ، هویج ودیگر سبزیجات باید در رژیم غذایی روزانه ی شما گنجانده شود.

۳٫ ماسک گشنیز

گشنیز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان تاثیر زیادی روی پوست دارد و باعث جوانی پوست می شود ، برای تهیه ی این ماسک باید یک فنجان گشنیز خرد شده را با یک چهارم فنجان خیار و یک چهارم فنجان شیر و نصف فنجان بلغور جو دو سر به خوبی مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید.

مجموعه پیشنهادی:  انتخاب بهترین سایه چشم عروس

۴٫ ماسک موی آووکادو سس مایونز

اگر یک آووکادو را با یک شیشه ی کوچک سس مایونز مخلوط کنید و روی موهای خود بمالید و پس از نیم ساعت موهایتان را با اب گرم بشویید خواهید دید که موهایی براق و ابریشمی بدست آورده اید.

۵٫ لوسیون بدن دارچین و وانیل

اگر می خواهید در منزل یک لوسیون بدن برای خود تهیه کنید باید مقادیر مساوی از دارچین ، هل ، وانیل ، روغن جوجو با و روغن هسته ی زرد الو را با هم مخلوط کنید تا یک لوسیون بدن تهیه نمایید و در منزل از آن استفاده کنید.

برای دیدن بهترین و شیک ترین تالار پذیرایی و باغ تالار به سایت تالار وب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید