تالار وب

۶ روش برای لاغر کردن

روش های ازبین بردن چربی دور شکم

شاید شما هم مانند آن دسته افرادی که با دیدن بازیگران خواننده های خوش هیکل با اندامی ورزیده و شش تکه به این فکر کنید که چطور منم میتوانم مثل آنها اندامی ورزیده داشته باشم. برای داشتن اندامی ورزیده و شش تکه ابتدا باید چربی های اضاف دور شکمتان را آب کنید. در این مقاله ۶ روش برای از بین بردن چربی های دور شکم در اختیار شما قرار داده ایم.

۱مصرف مواد قندی را به حداقل برسانید

تحقیقات نشان می دهد مصرف مواد قندی مانند انواع نوشابه ها و آبمیوه های شیرین باعث افزایش وزن شده و توده هایی از چربی را در اطراف شکم و باسن شما بوجود می آورند. قند نیمی گلوکز و نیمی فروکتوز است و فروکتوز، هر مقدار که باشد، فقط توسط کبد قابل گوارش است. وقتی مقدار زیادی قند تصفیه‌شده مصرف کنید، کبد انباشته از فروکتوز می‌شود و مجبور می‌شود که همه آن را تبدیل به چربی کند.

۲بیشتر پروتئین مصرف کنید

تحقیقات نشان می دهد که مصرف پروتئین می تواند تا ۶۰ درصد اشتهای شما را کم کند. مصرف پروتئین باعث کاهش چربی دور شکم می شود. بنابراین سعی کنید مصرف تخم مرغ، ماهی و گوشت را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

۳کمتر کربوهیدرات مصرف کنید

 تحقیقات نشان می دهد که مصرف کمتر کربوهیدرات باعث می شود که اشتها فرد نیز کاهش یافته و در پی آن سوخت و ساز افزایش یابد و توده های چربی شروع به آب شدن بکنند. بنابراین میزان مصرف برنج، ماکارونی، سیب زمینی و … را تا جایی که می توانید در رژیم غذایی خود محدود کنید تا زودتر به تناسب اندام مورد علاقه تان برسید

مجموعه پیشنهادی:  سفره عقد را چگونه بچینیم

– ۴مواد غذایی پرفیبر مصرف کنید

هنگامی که میوه و سبزیجات که بسیار غنی از مواد فیبری هستند وارد معدن شما می شوند به علت اینکه فرآیند هضم آن ها طولانی است شما بیشتر احساس سیری می کنید این مساله سبب می شود که بدن شما به صورت خودکار به استفاده از چربی های اضافه ناحیه شکمی پرداخته و شما را لاغرتر از قبل کند.

۵تمرینات هوازی را فراموش نکنید

اگر یک بازه زمانی شش هفته ای را در نظر بگیرید و به تمرینات مختلف شکمی مانند دراز و نشست بپردازید شاید به نتایج مطلوبی نرسید در مقابل اگر به انجام فعالیت های ایروبیک مانند دویدن و شنا کردن بپردازید در همین بازه زمانی به نتایج شگفت انگیزی خواهید رسید. بنابراین فعالیت های هوازی را فراموش نکنید.

۶موارد فوق را مورد ارزیابی قرار دهید

ورزش کردن، نخوردن مواد قندی و کربوهیدرات ها و مصرف پروتئین و فیبر و البته فعالیت های ورزشی خود را به صورت منظم و به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه مورد ارزیابی قرار دهید و به اندازه گیری اثرات مفید آن بپردازید.

برای دیدن بهترین تالار پذیرایی ، تالارهای ویژه در تهران، باغ عروسی مجلل میتوانید در سایت تالاروب جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید