تالار وب

تالار پذیرایی قصر آریو

تالار عروسی و پذیرایی قصر آریو شهرک غرب

نام مجموعه : تالار پذیرایی آریو

آدرس: تهران ، شهرک غرب ، میدان صنعت ، خیابان ایوانک ، خیابان فلامک شمالی ، ورودی B ، تالار پذیرایی قصر آریو

ظرفیت: سه سالن با ظرفیت ۳۵۰ تا ۱۲۰۰ میهمان

 

تالار پذیرایی قصر آریو
تالار پذیرایی قصر آریو

 

توضیحات: مجموعه تالارهای پذیرایی آریو یکی از زیر مجموعه های هلدینگ بزرگ تهران تارک که کار اصلی آن کار با شرکت های نفتی است محسوب میشود. در نگاه اول شاید به این موضوع فکر کنید که شاید برای کارمندان خود این تالار را راه اندازی نموده اند.

ولی باید گفت که این مجموعه با هدف ارائه خدمات خاص تشریفاتی و پذیرایی به همه همشهریان عزیز طراحی و ساخته است. طراحی و مهندسی این تالار پذیرایی به گونه ای انجام شده است که می تواند برای ظرفیت های ۳۵۰ میهمان تا ۱۲۰۰ میهمان مناسب باشد.
یکی از بارزترین ویژگیهای این تالار عروسی بهره گیری از سالن با سقف شیشه ای است که این مکان را منحصر به فرد نموده است. این ویژگی نمای بسیار زیبایی در شب برای مهمانان خواهد داشت.
سقف بلند و پذیرایی ویژه از دیگر مشخصات این تالار بشمار می آید. در انتها باید از ظرفیت بالای پارکینگ های تالار مجلل آریو صحبت به میان آورد که در چهار طبقه با ظرفیت تقریبی هز طبقه ۵۰۰ اتومبیل در صدر بالاترین ظرفیت پارکینگ تالارهای عروسی ایران از آن یاد نمود.

خلاصه این تالار به دلایل زیر یکی از پیشنهادات تالار به همه شماهایی است که قصد برگزاری هرگونه مراسمی را تهران دارید:

موقعیت مکانی (شهرک غرب یکی از بهترین مناطق ایران بشمار می آید)
سالن های زیبا و طراحی به روز و سقف با ارتفاع حدود ۷ متر
مدیریت حرفه ای و با تجربه
اگر بخواهم منصفانه در مورد تالار پذیرایی قصر آریو صحبت کنم و تمام مشخصات آن را بگویم یا عادلانه خواهد بود که ایرادهایی که چشم میخود را بازگو نکنم. این تالار تنها ایرادی که دارد ستون هایی است که شاید کمی زیاد به نظر برسد که این هم دلیل بر استحکام بالای این بنا و ایمنی بالای آن در هنگام حوادث احتمالی دارد.

همیشه در همه میهمانی ها وجود کودکان یکی از دغدغه های میهمانان بوده که تقریبا هیچ کار خاصی نمیشود در مورد آن انجام داد.در مورد این دغدغه هم توسط مدیران تالار آریو راهکاری اندیشیده شده است. اتاق بازی کودک که در بخش تصاویر میتوانید به صورت دیداری آن را ملاحظه نمایید این مشغله ذهنی میهمانان را برطرف نموده است. تمامی این موارد را میتوان به عنوان رضایتمندی مشتری و مشتری مداری توسط مدیران تالار پذیرایی قصر آریو محسوب نمود.

دیدگاهتان را بنویسید