تالار وب

باغ تالار آرین کرج

باغ تالار آرین کرج ، باغ تالار تشریفاتی آرین کرج

نام مجموعه: باغ تالار آرین کرج

آدرس: کرج ، کمالشهر ، جاده قدیم هشتگرد ، شهرک حمیدیه ، باغ تالار تشریفاتی آرین

تلفن : ۴۴۵۲۴۲۲۲ – ۰۲۶

ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۴۵۷۰۰۸۷

ظرفیت : ۶۰۰ میهمان

توضیحات: باغ تالار آرین کرج در شهرک ویلایی حمیدیه واقع شده است. بعد از ورود به شهرک به این تالار پذیرایی زیبا میرسیم. در ورودی زیبا و کلاسیک ، ورودی زیبا با لوسترهایی که ورود به سالن های آن را مجلل نموده است و در شب همین لوسترها جلایی خاص به میهمانی خواهند داد. سالن اصلی باغ عروسی آرین کرج توسط یک جدا کننده متحرک به دو قسمت تبدیل شده است. که در شرایطی که بخواهیم از آن بصورت یک تکه (مانند مراسم ولیمه و …. 🙂 )استفاده کنیم این جداکننده برداشته خواهد شد.

اتاق VIP ویژه عروس و داماد ، اتاق مجزا برای سفره خانه سنتی ، آبنما و استخر از دیگر امکانات باغ تالار آرین بشمار میرود. پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا از یک سو و توان استفاده از فضای شهرک برای پارک اتومبیل از سوی دیگر باعث میشود تا دغدغه امنیت خودرو در ذهن مشتریان از بین برود.

کمالشهر کرج به دلیل فضای خاصی که دارد مملو از تالار پذیرایی و باغ تالار است. باغ تالار در کرج به نسبت تالارهای پذیرایی از تعداد بیشتری برخوردار است. به تازگی یک باغ تالار در کرج شروع به فعالیت نموده است که با توجه به تجربه ای که در تهران دارند شاید یکی از بهترین باغ تالارهای کرج بدل شود.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی ونوس

به زودی اطلاعات بیشتری از این مجموعه پذیرایی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. اگر قصد برگزاری مراسم در یکی از باغ تالارهای کرج را دارید پیشنهاد میکنیم تا از این باغ تالار دیدن نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید