تالار وب

باغ تالار دانیال گرمدره

باغ تالار دانیال گرمدره

باغ تالار دانیال گرمدره

آدرس : تهران ، کیلومتر ۲۵ جاده قدیم کرج ، گرمدره ، میدان اتمسفر به سمت تهران ، باغ تالار دانیال گرمدره

تلفن : ۰۹۱۲۱۰۲۷۵۴۲

آدرس دفتر تهران عمارت دانیال گرمدره : تهران ، شهرک غرب ، خیابان خوارزم ، کوچه پانزدهم ، شماره ۱۳ ، دفتر تشریفات دانیال زمانی

تلفن تماس برای قیمت عمارت دانیال : ۰۹۱۲۱۰۰۴۰۰۸

توضیحات: باغ عروسی دانیال گرمدره با بهره گیری از سالها تجربه و مدیریتی بی بدیل افتخار برگزاری جشن های عروسی و میهمانیهای شما عزیزان را دارد. اگر در پی برگزاری مراسمی بینظیر با ماندگاری ابدی در ذهن همه میهمانانتان هستید پیشناد تالار وب این است که حتما از خدمات این باغ تالار زیبا استفاده نمایید. دکوراسیون بسیار مجلل و خاص ، پرسنل تعلیم دیده و استفاده از مواد غذایی درجه یک باعث شده تا نام باغ تالار دانیال در ذهن ماندگار گردد.

این باغ تالار که به عمارت دانیال در تهران و کرج شهرت یافته به چند دلیل یکی از بهترین باغ تالارهای تهران بشمار میرود. اول اینکه بین تهران و کرج قرار دارد به همین دلیل دسترسی به این مکان بسیار راحت و است. دوم اینکه جایی دنج است که برای برگزاری مراسم عروسی بسیار مناسب و کاربردی است. از نظر سابقه کاری نیز به دلیل سابقه طولانی آقای دانیال زمانی در امر برگزاری یکی از قدیمیترین تشریفات مجالس و باغ تالارهای تهران بشمار میرود. تمامی این دلایل باعث میشود تا یکی از اولین پیشنهادات ما برای برگزاری مراسم عروسی خاص ، عمارت دانیال زمانی در سعادتیه و تالار مجلل دانیال که در شهرک غرب تهران واقع شده است ، باشد.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی مینورام

برای دیدن تصاویر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق کلیک بر روی بنر زیر به صفحه اصلی عمارت دانیال مراجعه نمایید.

باغ تالار ، باغ تالارهای گرمدره ، باغ عروسی ، تالار پذیرایی تهران ، تالار تهران ، باغ تالار دانیال گرمدره

دیدگاهتان را بنویسید