تالار وب

جشنواره بزرگ عروس ایرانی

جشنواره بزرگ عروس ایرانی ، نمایشگاه جهیزیه و ازدواج

جشنواره بزرگ عروس ایرانی ، نمایشگاه تخصصی عروس ایرانی

زمان: نهم الی هفدهم شهریور ماه ۱۳۹۶
جشنواره عروس ایرانی  اولین جشنواره بزرگ عروس ایرانی است که با با مشارکت سالن زیبایی زنانه ، مزون ، تالار پذیرایی ، باغ عروسی ، آتلیه عکس و فیلم عروس و گروه مبلمان و تهیه جهیزیه عروس و تشریفات مجالس برگزار شده است. در نمایشگاه تخصصی عروس که در کرج حدفاصل سه را گوهردشت و میدان مادر ، مجموعه گلستان گلشهر قرار دارد سعی شده تا شرایط مناسب برگزاری مراسم با کیفیت بالا در دسترس عروس و دامادهای عزیز کرجی قرار بگیرد.

برگزار کنندگان این نمایشگاه تخصصی عروس خانم مقدم و آقای محمدی عزیز هستند که با قدم های راسخ و توانی بالا سعی در هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه دارند که به حق تا کنون از تمام انرژی و قوای خود بهره گرفته اند. امیدواریم با همکاری سازمان ها و ارگانهای مرتبط بتوانند این جشنواره را به انتها برسانند.

به گزارش کارشناسان تالار وب نمایشگاه مذکور در دو قسمت در حال فعالیت است. یک قسمت که همه عزیزان میتوانند از آن استفاده نمایند و قسمتی که مخصوص بانوان محترم بوده و ورود آقایان به این بخش ممنوع می باشد. یکی از بخش های با کیفیت این نمایشگاه عرضه مبلمان و سرویس خواب برای جهیزیه عروس خانم های عزیز است که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا و همچنین تنوع زیاد مکان مناسبی برای تهیه جهیزیه با قیمت مناسب به شمار می آید.

مجموعه پیشنهادی:  رازهای کوچک برای موفقیت های بزرگ

باغ تالار آرین کرج و عروس کارت ( که امر طراحی و چاپ کارت عروسی و خرید آنلاین کارت عروسی فعالیت دارند ) دریکی از غرفه های پر بازدید این نمایشگاه بوده که به شما هم پیشنهاد میکنیم که حتما از این غرفه دیدن نمایید و از تخفیفات این مجموعه استفاده نمایید.

امروز دومین روز نمایشگاه تخصصی عروس و ازدواج و اقلام جهیزیه با عنوان “جشنواره عروس ایرانی” به پایان رسید. نمایشگاه عروس ایرانی تا هفدهم شهریور ماه ادامه دارد

جشنواره بزرگ عروس ایرانی

زمان: نهم الی هفدهم شهریور ماه ۱۳۹۶

مکان: کرج حدفاصل سه را گوهردشت و میدان مادر ، مجموعه گلستان گلشهر

ساعات بازدید: ۱۷ الی ۲۳

دیدگاهتان را بنویسید