تالار وب

ازدواج موفق

ازدواج موفق

ازدواج موفق و زندگی سرشار از عشق آرزوی هر زوج جوانی است که تازه میخواهند سر زندگیشان بروند. باید بدانید که آن چه زن و مرد را به همراه و همسر برای هم تبدیل می کند، شناخت آن ها از خودشان، از یکدیگر و از ازدواج است.پس اگر میخواهید ازدواج موفق داشته باشید باید اول خودتان را بشناسید، به آن چه که می خواهید آگاه باشید؛ بنابراین می دانید در این راه به چگونه همراهی نیاز دارید. در این مقاله درباره توصیه هایی برای شناخت بهتر در ازدواج مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده ایم. پس شناخت خودمان، اولین اقدام است که در ادامه بیشتر درباره آن میخوانیم.

انتظار شما از ازدواج

باید بدانیم که انتظاراتمان از ازدواج چیست، چه چیزهایی را نمی توانیم تحمل کنیم ولو این که در نظر اول بی اهمیت باشد. ازدواج تعارف بردار نیست؛ البته نمی شود برای همه انسان ها یک رای صادر کرد؛ برای مثال بعضی از افراد سرزندگی و زیبایی ظاهری را دارای اولویت می دانند، برخی دیگر فکر و اندیشه و برخی هم مسائل مادی را در اولویت قرار می دهند.

ما و تغییرات مداوم!

انسان همواره در حال رشد است و پیامد این رشد، تغییر اوست.در حقیقت، تا زنده ایم، تغییر بخشی از وجود ما خواهد بود. ما هر لحظه در حال دگرگونی و رشد هستیم اما بیشتر اوقات درباره آن آگاه و هوشیار نیستیم. این تغییرات در بسیاری از ابعاد از جمله عقلانی، جسمانی، فکری، هیجانی، احساسی و …اتفاق می افتد. سرعت این تغییرات آن قدر آهسته است که تنها نگاهی موشکافانه به مسیر زندگی، به ما نشان می دهد که چه میزان تغییر کرده ایم. بیشترمان باور نمی کنیم که تغییر کرده ایم.
حتما، شما هم در ۲۵ سالگی فردی متفاوت از ۲۲ سالگی تان می شوید. تجربه انسان، بخشی از هوش او را که هوش متبلور نام دارد، بیشتر می کند و این، تغییر تفکر و شیوه زندگی را در پی خواهد آورد. یعنی، چه بخواهیم، چه نخواهیم دایم در حال رشد و تغییر هستیم. حتما شما هم حق این تغییرات را برای فرد مقابل خود قائل خواهید بود. درست همان گونه که حق زندگی، امنیت، گرسنگی و تشنگی را برای دیگران قائل می شوید. بله نگرانی شما به جاست، اما با هر فرد دیگری هم این نگرانی را خواهید داشت، چرا که همه ما در حال تغییر هستیم. هر قدر هم دقت کنیم و وسواس به خرج بدهیم باز هم نمی شود همه مسائل را کنترل کرد. برای همین تصمیم به ازدواج کار ساده ای نیست

مجموعه پیشنهادی:  دوست داران رنگ زرد تیره چه شخصیتی دارند

برای انتخاب و دیدن بهترین سالن های زیبایی تهران کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید