تالار وب

همه چیز درباره نامزدی

همه چیز درباره نامزدی

هماهنطور که در مقاله قبل گفتیم دوران نامزدی یکیاز مهم ترین بخش زندگی برای آغاز یک زندگی مشترک است. در ادامه درباره دوران نامزدی و همه چیز درباره نامزدی میخوانیم.

۵ تکنیک در دوران نامزدی

  1. طرفتان از شما انتظار ندارد فوق العاده باشید و احتمالا شما هم چنین انتظاری از او ندارید. همه ما انسان هستیم و جایزالخطا. هیچ اشکالی ندارد که اشتباه کنیم. درواقع، برای اینکه رابطه ای بادوام و جدی داشته باشید، باید اجازه دهید طرفتان از ضعف های شما آگاه شود. این باعث می شود نسبت به چیزهایی که اذیتتان می کند حساس تر شود و کمکتان کند خودتان را در آن زمینه ها تقویت کنید.
  2. خیلی وقت ها باید مسائل را بپذیرید چون قادر به اصلاح آن نیستید. همه آدم ها گذشته ای دارند. شما دارید، طرفتان هم دارد. سعی کنید با آن کنار بیایید. گاهی اوقات نمی توانید مسائل را اصلاح کنید ،نمی توانید کاری کنید که مشکلاتتان رفع شوند باید آنها را بپذیرید و از آنها بگذرید. در غیر اینصورت رابطه تان تاوان خواهد داد.
  3. هر زمان که با هم دعوا کردید، نگران اینکه کی می برد و کی می بازد نباشید. از آن مشاجر درس بگیرید. می توانید آن درس را در رابطه تان پیاده کنید تا از بروز دوباره آن مشکل در آینده جلوگیری شود. طرفتان را ببخشید! خودتان را هم همینطور! دعوا تمام شده است، حالا دیگر باید از آن بگذرید. هیچ وقت از طرفتان کینه به دل نگیرید زیرا این کینه تا جایی ادامه پیدا می کند که دیگر دوست نخواهید داشت رابطه تان را با او ادامه دهید.
  4. انتظار نداشته باشید که طرفتان بتواند ذهن شما را بخواند، یا صبحانه تان را به اتاقتان بیاورد، ظرف ها را برایتان بشوید. این اتفاق ها قرار نیست بیفتد. نباید هیچ انتظاری از کسی داشته باشید، مگر اینکه با او حرف بزنید و مطمئن شوید که طرفتان می داند که از رابطه چه انتظاراتی دارید. همچنین باید نظرات شما را درمورد مسائل مختلف بداند. این به او کمک می کند با ملاحظه دربرابر شما رفتار کند اما باز با اینحال انتظاری از او نداشته باشید.
  5. بدترین کاری که می توانید در یک رابطه انجام دهید این است احساساتتان را نشان ندهید؛ به رفتارهای «خوبشان» با محبت و ابراز علاقه پاداش ندهید. باید مطمئن شوید که طرفتان احساس می کند که دوستش دارید. ممکن است از دست او خوشحال یا عصبانی باشید، اصلاً مهم نیستُ او باید احساس کند که دوستش دارید. او باید احساسات شما را بداند پس کاری نکنید که دچار سوءتفاهم شود

دیدگاهتان را بنویسید