تالار وب

چگونه شیک پوش دیده شوم؟

چه لباسی بپوشیم ؟

چگونه شیک پوش دیده شوم ؟ داخل کمد لباسمون چه خبره ؟

ست کردن لباس ها یکی از بزرگترین دغدغه های امروزی همه ماست. مهمترین نکته تو لباس پوشیدن مرتب و آراسته بودن اون لباسه نه شکل ظاهری اون لباس . برای تمامی میهمانی هامون در ابتدا فقط یه سوال می پرسیم، چه لباسی بپوشیم ؟

امروزه شیک‌پوشی و خوش‌لباس بودن اهمیت زیادی دارد. در حقیقت نوع پوشش خیلی از خصوصیات و خل و خوی ما را بیان میکند. پس بنابراین باید به لباس‌ های روزانه تان اهمیت بیشتری بدیم و برای انتخاب لباس ها زمان کافی در نظر بگیریم تا همیشه آراسته و خوش پوش به نظر بیایم.

شخصیت شما در پوشش شما تاثیر بسزایی داره. وقتی خوب لباس می‌‌پوشید، به دیگران این پیام را منتقل می‌کنید که شما به خودتان اهمیت می‌دهید و تعریفی از درون خود به دیگران منتقل میکنید.

شیک‌پوشی فرآیندی است تجربی  و بخشی از آن هم اکتسابی (دیدن) . برای این منظور شما بیش از هر چیز باید مشاهده کنید و یاد بگیرید. در طی روز شما با صدها و یا هزاران مدل از ست و تیپ های گوناگون برخورد می کنید که می توان شبکه های اجتماعی هم چون اینستاگرام و یا باقی رسانه ها را نام برد.ولی در این بخش فقط خود شما هستید که اهمیت دارید و باید از خود شروع کنید.

در مورد ست کردن لباس و مد و فشن باید بگم که شما میتونید هر لباسی رو با هم ست کنید و برای این کار قانونی نوشته نشده  که  چیرو با چی ست کنیم. پس شما آزادید ولی بسته با هنجار های اجتماعی منطقه سکونت شما خواه نا خواه این امر تغییر میکنه. نکته طلایی در ست لباس آراستگی و  هماهنگی بین لباس هاست.من ازشما انتظار ندارم کلاس های زیبایی شناسی رو شرکت کنید ولی این نکته خیلی مهمه که یک هماهنگی و هارمونی در پوشش داشته باشیم.

مجموعه پیشنهادی:  نکات مهم هنگام چیدمان جهیزیه عروس

وب‌سایت‌های مد را دنبال کنید و از آنها الهام بگیرید

با پیگیری کردن وب سایت های مد میتونید مبانی مد و فشن و ست لباس رو یادبگیریدو بعد میتونید برید سراغ جزئیات کمد لباستون. سایت‌ها و نشریات تخصصی زیادی برای خانم‌ها و آقایان وجود داره که با دنبال کردن آنها می‌تونید لباس پوشیدن‌تان را به‌روز کنید و خوش پوش و تو چشم باشد. البته به ‌روز بودن بخشی از فرآیند خوش‌تیپی و شیک‌پوشی هستش،  اما باید به مدل و نوع لباسی که می‌پوشید دقت کنید و مد مناسب با شخصیت‌تان را بشناسید. سایت‌های مختلف سبک‌های مخصوص به خودشون دارند. بنابراین باید به دنبال سایت‌هایی بگردید که با سلیقه‌ی شما هم‌خونی و سازگاری داشته باشند.

یادتون باشه که هیچ وقت در مد و فشن افراط نکنید، چرا که شیک‌پوشی محدود به یک مدل خاص نیست. لباس‌های شما باید بازتاب سلیقه‌ی شخصی تون باشه و لباس و مد شما باید همیشه یک حس نو و تازه ای به شما بده. از این نترسید که مورد تأیید دیگران نباشید. مهم اینه که لباس به شما بیاد، خودتون تیپ و پوشش خودتون رو دوست داشته باشید و احساس خوبی دربارش داشته باشید.

منبع: وب سایت فشنیر

دیدگاهتان را بنویسید