تالار وب

کلیپ محمد رسول الله در تالار خانجان

آواز خواندن هنرمند ایرانی ( پیام عزیزی ) در مسجد النبی به صورت واقعی

به گزارش گروه هنر تیم تالار وب این کلیپ زیبا با تصاویرى واقعى از مسجد النبى در شهر مدینه منوره در حج سال ١٣٨٠ با فیلمبرداری عطا قادری مدیر وقت تلویزیون جهانی سحر و به کارگردانی مقداد مؤمن‌نژاد ساخته شده است. در انتها به معرفی برخی از عوامل سازننده این ویدئو اشاره خواهیم نمود. این کلیپ زیبا در روز ولادت نبی اکرم و در تالار پذیرایی خانجان واقع در خیابان ولیعصر بالا تر از توانیر رو نمایی خواهد شد و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و در فضای مجازی سراسر کشور منتشر می‌شود.

علت انحصار به فرد بودن این کلیپ : از ویژه ترین خصوصیات کلیپ محمد رسول الله میتوان به این مورد اشاره نمود که براى اولین بار است که خواننده‌اى در مسجد النبى آهنگ و شعر «طلع البدر علینا» را به صورت واقعى اجرا می‌کند. پیام عزیزی این دو آهنگ را در آلبوم موسیقی «لبیک» به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی استاد مجتبى میرزاده در سال ۱۳۷۹ خوانده بود. آهنگ «محمد رسول‌الله» (ص) در حج سال ١٣٨٠ در مسجدالنبى در شهر مدینه منوره تصویربرداری شده است، پیام عزیزى در این سفر معنوى همراه حضرت شیخ سید «طه کمالى‌زاده نقشبندى» رحمه‌الله علیه بوده است

تالار پذیرایی خانجان چون گذشته با حضوری خاص در تلویزیون به خانه های شما خواهد آمد. علی اکبر خانجان مدیریت تالار پذیرایی خانجان اسپانسری رونمایی از کلیپ خاص محمد رسول الله را که به حق کلیپی خاص با ویژگیهایی که شاید این کلیپ را منحصر به فرد نموده است را بر عهده گرفته است.

مجموعه پیشنهادی:  لیست آزمایشگاه های استان البرز

آهنگساز و تنظیم‌کننده: استاد مجتبى میرزاده

خواننده: پیام عزیزی

کارگردان: مقداد مؤمن‌نژاد

فیلمبردار مسجد النبى: عطا قادرى در حج سال ١٣٨٠

فیلمبردار استودیو: مهدى افشار در آبان ماه امسال در تهران

 

آهنگ «محمد رسول‌الله» (ص) به زبان عربى است و این شعر را مردم مدینه هنگام ورود مبارک پیامبر اکرم (ص) به این شهر سروده‌اند و همچنین آهنگ «از من چرا رنجیده‌اى» از ساخته‌های استاد مجتبى میرزاده به زبان فارسى که شعر آن از سعدى شاعر سیرین سخن ایرانی است.

آواز خواندن هنرمند ایرانی در مسجد اانبی به صورت واقعی

رونمایی از کلیپ محمد رسول الله پیام عزیزی به اسپانسری تالار خانجان

دیدگاهتان را بنویسید