تالار وب

باغ تالار رز شهریار

باغ عروسی رز ، بهترین باغ تالار شهریار

نام مجموعه : باغ تالار رز شهریار

آدرس : تهران، شهریار ، بعد از میدان نماز ، بلوار رزمندگان ، خیابان رزاق دوست ، باغ عروسی رز

تلفن : ۰۲۱۶۵۲۷۶۸۱۱ – ۰۲۱۶۵۲۷۶۸۱۲

ظرفیت : ۶۵۰

وب سایت :

تورمجازی تالار رز شهریار : به زودی

تخفیفات تالار رز
برای دریافت تخفیفات و هدایای مدیریت از طریق کلید سبز رنگ کنار صفحه کد تخفیف را دریافت و به تالار ارئه نمایید.

برای اطلاع از تخفیفات تالار رز شهریار با شماره تلفن های دفتر تالار تماس حاصل نمایید

 

برگزاری مراسم در آبان ماه با ۲۵درصد تخفیف..
لحظه آخری در آذر ماه با ۲۰ درصد تخفیف ویژه..و هدیه ویژه
۴ آذر ولادت حضرت رسول اکرم
۲۴ و ۲۵ آذر ماه ولادت امام حسن عسکری علیه السلام.
۲۸ آذر ماه چهارشنبه
۳۰ آذر ماه جمعه.
دی ماه ۳و ۴ دی ولادت حضرت مسیح کریسمس ?
۵ دی چهارشنبه

 

امکانات تالار : سالن های مبله و شیک به صورت کاملا مجزا ، سالن های بزرگ با ظرفیت بالا . اتاق عقد مجزا با ظرفیت بالا و چیدمان زیبا . سن رقص ال ای دی در هر دو سالن . عدم وجود پله برای دسترسی به تمامی قسمت های تالار غیر از دفتر تالار . حیاط با محوطه سازی بسیار زیبا به سبک رومی . پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا برای میهمانان گرامی شما.

تالار پذیرایی رز شهریار از دید تالار وب :  باغ تالارهای شهریار به دلیل تعدد بالایی که دارند باعث شده تا عروس و دامادهایی که قصد برگزرای مراسم در یک محیط آزادتر نسبت به تالارهای تهران را دارند ، به این سمت کشیده شوند. بیشتر باغ تالارهای شهریار دیزاین جدید ندارند و از دکوری که در چند سال گذشته مرسوم بوده استفاده مینمایند. ولی باغ تالار رز شهریار با دکور و دیزاین جدید و آخرین متد تشریفاتی و طراحی ، ساخته شده است.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی گل مریم

تالار پذیرایی رز شهریار به حق یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در غرب استان تهران است. شکوه و زیبایی در طراحی و ساخت این تالار مجلل موج میزند. به محض ورود به لابی تالار در سمت چپ خود سالن آقایان به چشم میخورد. این سالن با ارتفاع سقف بلند و دکوراسیون کلاسیک و جایگاه داماد و همچنین سالن مبله ای که دارد در اولین برخورد شما باعث جذب شما میشود.

سالن خانم ها : برای ورود به سالن خانم ها از لابی باید اقدام نمایید. روبروی شما دو ردیف پله وجود دارد که به سمت دفتر تالار رز شما را هدایت میکند. درب ورودی سالن خانم ها از میان این این دو پله میگذرد. سالن خانم ها در تالار رز با ظرفیت بالاتری نسبت به سالن آقایان طراحی و اجرا شده است. جایگاه بسیار زیبایی که برای عروس و داماد در نظر گرفته شده است بسیار شیک و خاص است. جلوی جایگاه عروس و داماد سن رقص ال ای دی وجود دارد که در شب مراسم شور و خاصی را در میان میهمانان شما ایجاد خواهد نمود.

اتاق عقد زیبا با دکور خاص و همچنین نورپردازی زیبا ، یکی از بهترین قسمت های مراسم عروسی شما را به وجود خواهد آورد. از ویژگیهای اتاق عقد تالار پذیرایی رز شهریار میتوان به بزرگی سالن عقد ، و وجود میزهای پذیرایی همانند سالن های تالار نام برد.

به زودی به معرفی بیشتر این مجموعه در غالب تور مجازی و عکس باغ تالار رز در همین صفحه از تالار وب خواهیم پرداخت.

 

دیدگاهتان را بنویسید