تالار وب

تالار پذیرایی آتانا در کردان

تالار عروسی آتانا در کردان کرج

نام مجموعه : تالار پذیرایی آتانا در کردان

آدرس : اتوبان کرج قزوین ، کردان ،  مجتمع پذیرایی آتانا

مدیریت : آقای کریمی

ظرفیت : ۵۰۰ میهمان

 

تخفیفات و هدایا تالار آتانا

برای دریافت تخفیفات ویژه تالار آتانا از طریق دکمه سبز رنگ کنار سایت کد تخفیف تالار دریافت نمایید و به تالار ارئه نمایید.

 

توضیحات : تالار پذیرایی آتانا جزو تالارهای پذیرایی کردان بشمار میرود. این تالار زیبا دارای سالن های مبله بسیار شیک است که در دو طبقه مجزا طراحی و ساخته شده است. سالن خانم ها در طبقه دوم و سالن آقایان در طبقه سوم قرار دارد. عروس و داماد با آسانسور ویژه ای که برای آنها اجرا شده است به اتاق عقد راهنمایی می شوند. بر روی بام تالار آتانا فضای سنتی تدارک دیده شده تا میهمانان ضمن پذیرایی در قسمت سنتی از منظره زیبایی که کوهستان را در بر میگیرد استفاده نمایند.

کیفیت غذای عالی در کنار مدیریت خوب مدریان تالار پذیرایی آتانا تضمین کننده برگزاری مراسم شما با بهترین کیفیت خواهد بود.

این تالار بین باغ تالارهای کردان و تالارهای پذیرایی کوهسار کرج از وضعیت عالی تری برخوردار است. اگر قصد برگزاری مراسم خود را در یکی از تالارهای کرج دارید پیشنهاد ما این است که حتما از تالار آناتا دیدن نمایید.

تصاویر ، تور مجازی و اطلاعات تکمیل تر تالار پذیرایی آتانا در کردان را به زودی از طریق هیمن صفحه در اختیار شما قرار خواهیم داد. باغ تالار اسپیناس از زیر مجموعه های تالار آتانا است که خدمات خاص خود را در باغ عروسی اسپیناس به شما عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید