تالار وب

رژیم آبمیوه

رژیم آبمیوه

رژیم آبمیوه میتوان گفت یکی از بهترین رژیم ها میباشد که میتوانیم به شما معرفی کنیم. انرژی مضاعف، کاهش هوس‌های غذایی، شفافیت ذهنی، اینها فقط چندی از فواید نسبت داده شده به رژیم آبمیوه است، پیروان سرسخت این رژیم دستورالعمل‌های خودشان را با روزه گرفتن و کم خوری در روزهای آخر ترکیب می‌کنند، اما سرویس‌های بسته بندی شده‌ی محصولات این روند را برای مبتدیان راحت است و برنامه‌ی آخر، رژیم‌های روزانه و ساده شده برای بهتر کردن رابطه‌ی افراد با این تغذیه‌ی سالم است. به جای بکارگیری روش های سخت برای رژیم برای کاهش وزن سریع، به آبمیوه گرفتن به روشی سالم رو بیاورید زیرا مزایای بیشتری عایدتان می‌شود. اگر عاشق نوشابه هستید سعی کنید نوشیدن آن را با نوشیدن یک لیوان آبمیوه‌ی سبز خوشمزه عوض کنید. این نوشیدنی سرشار از مواد مغذی، آنتی اکسیدان و کروفیل است که به هرچیزی کمک می‌کند، از پیری زودرس گرفته تا جلوگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی.

مزایای رژیم آبمیوه

  • آبمیوه گرفتن می‌تواند یک راه جالب و مطمئن برای افزایش مقدار ویتامین‌ها و مواد معدنی دریافتی باشد.
  • می‌تواند به وسیله‌ی دور نگه داشتن شما از وعده‌های پرشکری که سطح قند خون را به نوسان در می آورد، هوس شما را به خوردن شیرینی جات کاهش دهد. به محض اینکه سطح قند خون شما ثابت بماند، مقاوت در برابر خوردن شکلات راحت تر می‌شود.
  • با وجود اینکه هیچ مدرک علمی برای ساپورت این مطلب وجود ندارد، اما بسیاری از مردم اظهار می‌کنند که وقتی روزه‌اند یا کم می‌خورند احساس پرانرژی تری دارند و شاهد بهتر شدن حوصله شان هستند. بنابراین من به مشتریانم می‌گویم اگر چیزی به شما حس خوبی می‌دهد، برای بدن شما ضرر ندارد بلکه سودآور هم هست.
  • رژیم آبمیوه می‌تواند راهی برای تنظیم عادات تغذیه‌ای شما شود. هنگامی که غذاهای جامد را به برنامه‌ی غذایی خود برمی‌گردانید، سعی کنید تا یک رژیم پاک‌تر با غذاهای فرآوری شده ی کمتر مصرف کنید.
مجموعه پیشنهادی:  معیارهای انتخاب همسر از دیدگاه روانشناسان

معایب رژیم آبمیوه

  • گران است. هزینه‌ی روزانه ی رژیم مایعات، حدودا ۵۸ تا ۸۰ دلار میشود.
  • رژیم رایج آبمیوه کمتر از نصف پروتئین مورد نیاز بدن شما را فراهم می‌آورد و ۲۰۰-۴۰۰ کالری کمتر از حداقل مقداری که برای متابولیسم و عضله‌های بدن لازم است را تهیه می‌کند.
  • مدارک کمی مبنی بر تاثیر این رژیم بر کاهش وزن وجود دارد. معمولا مقدار وزن کمی که ممکن است طی این رژیم کم کنید وزن آب است، و وقتی که دوباره شروع به خوردن غذا کنید به سرعت و حتی بیشتر وزنتان بر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید