تالار وب

انتخاب تالار پذیرایی به زبان ساده – بخش اول

سلام به همه عزیزان و زوج های جوان ایرانی

در این مقاله سعی بر آن داریم که به نکاتی در مورد تالارهای پذیرایی بپردازیم و اینکه چطور با معیارهایی که دارید بهترین مکان را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.

عوامل مهمی در انتخاب محل برگزاری مراسم ها وجود دارد که به بررسی بعضی از موارد آنها میپردازیم و امیدواریم که کمکی هرچند کوتاه به شما کرده باشیم. توصیه میشود تمامی متن را به طور کامل مطالعه نمایید.

موقعیت و دسترسی تالار:

سعی کنید به دنبال تالار پذیرایی باشید که به محل سکونت شما نزدیک باشد یا اینکه از لحاظ ترافیکی خارج از محدوده ترافیک باشد یا جایی باشد که اکثر مهمان های شما آشنا به منطقه باشند. خیلی اتفاق افتاده که داماد عزیز تالاری را در دور افتاده ترین محله نسبت به شهر انتخاب کرده که بسیاری از مهمان ها یا جا را پیدا نمیکنند یا اینکه خیلی دیر به مراسم میرسند. احال اگر مجبور هستید که تالاری را انتخاب کنید که خارج از شهر هست، موقع ارسال کارت های دعوت به مهمان های خود، کروکی دقیق تالار را که معمولا تالارداران بصورت کارت ویزیتی چاپ میکنند را در داخل کارت دعوت عروسی قرار دهید.

زمان بازدید تالار:

زمانی که با تالار یا باغ تالار تماس تلفنی برقرار میکنید، احتمال دارد که تلفن شما را هر فردی از خدمه تالار گرفته تا مدیریت تالار یا صاحب تالار جواب دهد. البته در تالارهایی که به قول خودمون کارشون درسته و یه مدیریت درست حسابی داره، معمولا مدیریت تالار به تلفن شما پاسخ میدهد. در حین صحبت ها با مدیریت تالار بصورت تلفنی سعی کنید ابتدا سوالات کلی را از وی بپرسید مثلا: ظرفیت تالار چقدر هست؟ منوهای غذایی تو از چه مبلغی شروع میشه؟ چه امکاناتی تالار داره؟ و…

حتما برای مشاهده تالار با همسر خود تشریف ببرید برای بازدید. معمولا دید آقایون با خانم ها فرق دارد. در بعضی مواقع ما آقایون خیلی چیزهایی در تالار هست را نمیبینیم و ریزبینی های خانم ها کمک شایانی در این زمینه میکند. اگر جایی را مدنظرتون هست حتما هم تو روز روشن برای بازدید بروید هم شب. تو روز بلاخره میتوانید محوطه تالار رو ببینید و یک سری زیبایی ها تو روز روشن بهتر دیده میشه. البته یه سری از باغ تالارهایی هم هستند که دید زن و مرد و شب و روز ندارند و در همه حالت زیبا هستند مانند عمارت دانیال گرمدره

مجموعه پیشنهادی:  پیچیدگی های دوران نامزدی

تست غذا و خدمات:

بعضی از تالارها شما رو دعوت میکنند به تست غذا یا خدماتی که ارائه میدهند که زمانی هست که یک مراسم عروسی دارند. توصیه میکنم حتما برای بازدید روز مراسم تشریف ببرید. زمانیکه در تالار حضور دارید تمامی موارد رو بررسی کنید مثلا چیدمان میزها، میزان میوه هایی که روی میزها قرار میدهند، کیفیت میوه ها و شیرینی، تمیز بودن میزها و سرویس های پذیرایی، تمیزی سالن و کف آن، برخورد پرسنل با میهمان ها، سرویس دهی به موقع پذیرایی ها، سرویس های بهداشتی، داشتن اتاق پرو، اتاق مادر و کودک و … که این مواردی هست که شاید برای بعضی عروس و دامادها مهم نباشد ولی حتما این موارد برای مهمان ها مهم است. حتی کوچکترین سرویسی که ارائه میدهند.

موقع شام حتما یه سری به آشپزخانه با حضور مدیر سالن بزنید. تمیزی آشپزخانه و اینکه چگونه غذا را طبخ میکنند خیلی مهم است و در مواردی پیش آمده که مجموعه دارای آشپزخانه نیست و غذا را از جای دیگری به تالار می رسانند که باعث سرد شدن غذا می شود. این مورد رو حتما از مدیر تالار جویا شوید.

بررسی امکانات تالار:

سعی کنید تمامی امکانات تالار رو ببینید حتی مواردی رو که سفارش نداده اید. مثلا شاید بخش سفرخانه سنتی رو مدنظر ندارید سفارش بدید ولی برای بازدید حتما بهش سر بزنید و سرویس دهی آن بخش را هم ببینید. تمامی سوالات خودتون رو حتما از مدیریت بپرسید تا سوالی براتون باقی نمونه.

سعی کنید تالاری را رزرو کنید که سالن ها دارای سقف بلند هست مخصوصا اگر مراسم های شما در فصل گرم سال هست. در موقع مراسم به دلیل اینکه سالن پر از جمعیت میشود دما سالن بالا میرود و این خیلی بد هست که مهمان های شما خودشون رو باد بزنن با اینکه در بسیاری از سالن ها دارای سیستم سرمایشی هستند.

در سایت تالار وب اطلاعات تالار مجلل دانیال شهرک غرب به تازگی درج شده است.

پایان بخش اول

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید