تالار وب

عروسی بدون تجملات

عروسی بدون تجملات

پرداخت مخارج عروسی در هر خانواده ای متفاوت است. بعضی از عروس و دامادها تمامی مخارج عروسی را با کمک خانواده خود پرداخت میکنند و عروسی های تجملاتی و بزرگی میگیرند اما اگز شما از آن دسته از عروس و دامادهایی هستید که مخارج عروسی خود را بدون کمک دیگران میپردازید میتوانید نکات زیر را درباره عروسی بدون تجملات مطالعه کنید که بسیار به دردتان میخورد.

  • اولین چیزی که میتواند شما را از پرداخت اضافه و بی مورد پول نجات دهد بحث غذا و خوراکی هاست. غذاهایی را که گران قیمت هستند، سفارش ندهید. برای مثال یک بره درسته در وسط میز غذا ضرورتی ندارد.تجملات بی مرود نکنید.
  • راه دیگری که در مورد سرو غذا به ذهن من میرسد این است که به جای انتخاب منو غذای سلف سرویس ،از سرو غذاها به صورت دیس پرسی استفاده کنید تا مجبور نشوید که بیش از حد نیاز غذا سفارش دهید.
  • در مورد خرید گل و گل آرایی هم میتوانید یا دسته گل های روی میز را کوچکتر در نظر بگیرید یا میزها را بزرگتر کنید تا گل کمتری نیاز داشته باشید. شما حتی میتوانید از گل های مخصوص همان فصل استفاده کنید تا هزینه کمتری برای شما داشته باشد.
  • اگر کسانی را دارید که میتوانند در کارهای عروسی به شما کمک کنند حتما از حضور آنها استفاده کنید.برای مثال اگر دوستانی دارید که میتوانند در طراحی کارت عروسی ،سفره عقد یا در مورد گروه موسیقی به شما کمک کنند حتما از آنها کمک بخواهید.
  • در نظر داشته باشید که نیازی نیست تعداد زیادی مهمان به مراسم خود دعوت کنید مثلا اگر کسی را زیاد نمی شناسید میتوانید آن را دعوت نکنید.
  • از دیگر مواردی که میتواند در کم کردن هزینه ها به شما کمک کند کرایه نکردن ماشین های گران قیمت برای شب عروسی، کرایه کردن لباس عروس به جای خرید آن یا خریدن آن در حراجی ها، کم کردن هزینه های ماه عسل و خیلی چیز های دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید