تالار وب

فر کردن مو در خانه

فر کردن مو در خانه

یک روش بسیار سریع و ساده برای فر کردن مو در خانه که میتوانید برای مواقعی که وقت رفتن به سالن زیبایی ندارید استفاده کنید.اگر شما هم موهای فر را دوست دارید و میخواهید با روش های آسان موهایی فر و زیبا داشته باشید سایت تالار وب در این مقاله روش فر کردن مو در خانه را برای شما آورده است.

ولی هیچ کس نمی تواند انکار کند که موهای فر چقدر زیبا هستند و ظاهر معصومانه و جذابی را به خانم ها می دهد. برای همین این روش را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید کمتر از یک دقیقه موهایتان را فر کنید.

  1. برای فر کردن مو قبل از اینکه شروع کنید باید اتو موی تان را روشن کنید تا خوب داغ شود. تا وقتی که داغ شود، موهایتان را خوب شانه بزنید.
  2. موها را از فرقِ وسط باز کرده و به دو دسته ی کاملاً مساوی تقسیم کنید.
  3. حالا یکی از دسته های مو را گرفته و آنرا تا اندازه ای که کاملاً سفت شود بپیچانید و انتهای آنرا با کش ببندید. با دسته ی دیگر نیز همین کار را بکنید.
  4. حالا مرحله ی اصلی. وقتی اتو مویتان به اندازه ی کافی گرم شد( دقت کنید چون اگر به اندازه کافی داغ نشود این روش اصلاً جواب نمی دهد)، آنرا روی موهای پیچیده شده تان از بالا به پایین به همان صورت که مو پیچ خورده بکشید. می توانید اتو را چند بار روی موها بکشید و یا اینکه یکبار ولی خیلی آرام این کار را بکنید.
  5. به محض اینکه اتو کشیدن تان تمام شد، کِش سرتان را باز نکنید. صبر کنید تا موهایتان کمی خنک شود و سپس به آرامی کِش را باز کنید. مسلماً نباید انتظار فرِ کامل و مطلق را داشته باشید، ولی تا حدی که حسِ موی فر! را به شما بدهد هم خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید