تالار وب

نکات مهم در حین قرارداد تالار پذیرایی

یکی از دغدغه های عروس و دامادها، انتخاب تالار عروسی است. در انتخاب تالار عروسی، مهم این است که آیا قرارداد خوبی هم با آن تالار بسته شده یا نه؟ نه تالارها و نه عروس و دامادها، راضی نیستند که حین اجرای مراسم یا بعد از آن، در مورد موضوعی به اختلاف بخورند. یک راه ساده برای پیشگیری، شفاف سازی اولیه است.

برای انتخاب یک تالار خوب و عقد قرارداد با آنها، باید یکسری نکات را در نظر داشته باشید.

تقویم را به دقت نگاه کنید و بهترین تاریخ را انتخاب کنید. تاریخی که همه میهمان ها بتوانند در مراسم شما شرکت کنند.

حداکثر ظرفیت استاندارد تالار را بپرسید تا برای روز مراسم جا کم نداشته باشید یا اینکه در محوطه تالار میتوان میزوصندلی چید؟

هزینه کلی اجاره یا باغ یا تالار به ازای خدمات معین را بپرسید. بعد خدمات اضافه ای که مد نظرتان است را مطرح کنید و هزینه آن ها را سوال کنید.

چه مقدار از هزینه را قبل از مراسم و چه مقدار را بعد از مراسم باید پرداخت کنیم؟ آیا هزینه کلی، در صورت نقد یا قسطی بودن تغییر می کند؟ حداکثر تا چه زمانی باید کل هزینه را تسویه کرد؟

اگر جواب این پرسش بله باشد، ممکن است با تغییر روز مراسم، بتوانید در هزینه تان صرفه جویی کنید.

پیش بینی فسخ و شرایط و هزینه های آن را داشته باشید.

اگر مراسمتان شلوغ است، حتما در خصوص تعداد نیروهای سوال کنید. خیلی مهم است که داماد روز جشن، در سالن و پیش میهمان ها باشد و درگیر مسائل دیگه ای نباشد.

مجموعه پیشنهادی:  چند نمونه ژست و فیگور برای عکس عروس و داماد

منوی خدمات تالار پذیرایی چیست ؟ هر کدام از آن ها چقدر هزینه دارد؟ آیا این امکان هست که از آیتم های پکیج، اضافه یا کم کنیم؟ این کار چقدر هزینه را کم یا زیاد می کند؟

اگر مراسم در باغ تالار یا فضای باز برگزار می شود، سرویس بهداشتی ها به اندازه کافی وجود دارد؟

بپرسید به ازای هر صد میهمان، چند پرسنل در نظر گرفته شده است.

ممکن است غذا یا میوه در جشن اضافه بیاید. اگر برایتان مهم است، بپرسید آیا بعد از جشن، اضافه ها را به شما می دهند یا نه.

بچه دارها بهتر می دانند که در مراسم های جشن، بچه ها ممکن است حوصله مودب نشستن روی صندلی و رفتار بزرگانه نداشته باشند. اگر تالار پذیرایی یا باغ تالار جایی برای بازی بچه ها داشته باشد خیلی عالی است. یا آیا پرستار یا افرادی هستند که بتوانند ساعاتی بچه ها را نگهداری کنند؟

نمازخانه یا استراحت گاه برای کسانی که نمی توانند روی صندلی بنشینند و نیاز به استراحت دارند، مهم است. بپرسید آیا تالار، همچین فضایی را دارد؟ دسترسی به آن راحت است؟

دیدگاهتان را بنویسید