تالار وب

تالار پذیرایی قصر ایساتیس – باغ تالار قصر ایساتیس

تالار پذیرایی قصر ایساتیس – باغ تالار قصر ایساتیس

آدرس: تهران، احمدآباد مستوفی، خیابان پادگان حضرت امیر (ع) ، نبش شکوفه ۲

تلفن: ۰۲۱۷۴۸۷۱ (خط ویژه ۵ رقمی)

همراه: ۰۹۱۲۲۳۴۰۴۱۶

ظرفیت: ۷۰۰ نفر

باغ تالاری زیبا در احمدآباد مستوفی
دارای پارکینگ اختصاصی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
استیج رقص
اتاق vip
محوطه و حیاط
گل آرایی
عکاس و فیلمبردار
ماشین عروس
محل بازی کودکان
سیستم صوتی
روف گاردن
برق اضطراری
برگزاری همایش و مراسم

تالار پذیرایی قصر ایساتیس به همراه باغ تالار قصر ایساتیس با دارا بودن باغ تالار اختصاصی با مساحت بیش از ۷۰۰۰ متر مربع دارای پارکینگ اختصاصی، کادری مجرب و متخصص در امور خدمات و تشریفات افتخار آن را دارد که بهترین جایگاه را در قلب دوستداران خود باز کند، تالار باغ قصر ایساتیس به خود میبالد که میتواند همیشه لبخند شادی و زیبایی را بر لبان شما نمایان کند و بهترین یادگاری را با برگزاری مراسم عالی و بی نظیر در قلب و ذهن شما به جا بگذارد.

باغ قصر ایساتیس با در اختیار داشتن آشپزخانه تخصصی، ظروف و میز و صندلی اختصاصی و منحصر به فرد ، آماده برگزاری تمامی مراسم شما از جمله جشن و عروسی و نامزدی ، سالگرد ازدواج ، جشن های خانوادگی و … در باغ زیبا و رویایی خود میباشد.

مجموعه باغ تالار وتشریفات قصر ایساتیس افتخار این را دارد که با دارا بودن ۲۳ سال تجربه در امر برگزاری انواع مراسم ( ازدواج، سمینار ، همایش و …) و با شناخت و اطلاع دقیق از نیاز ها و دغدغه های مشتریان گرامی، برای اولین بار تمامی تیم های برگزار کننده از قبیل آتلیه تخصصی فضای باز و بسته و عمارت، گل ماشین عروس و غیره را با کلیه امکانات در محل برگزاری مراسم برای شما که لایق بهترینید مهیا نموده ایم.

مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار رویال

در واقع علاوه بر اینکه شما ناظر بر تمام مراحل اجرا و برگزاری از جمله طراحی و دیزاین مراسم خود توسط تیم اجرایی ما هستید با مدیریت بهینه زمان در روز اجرای مراسم لبخند شادی و رضایت را بر لبان شما جاری خواهیم کرد.

باغ تالار قصر ایساتیس در نزدیکی احمدآباد مستوفی قراردارد.

ایرادات تالار قصر ایساتیس:

از نظر کاربران سایت تالار وب ،یکی از ایرادهایی که برای این تالار عنوان کردند، مسیر و لوکیشن این تالار است و بقولی پرت عنوان کردند. یک مقدار از جاده اصلی فاصله دارد و برای پیدا کردن این تالار از طرف مهمان ها گله مند بوده اند. برای رفتن به این تالار توصیه می شود در هنگام قرارداد، لوکیشن دقیق تالار را از مدیریت درخواست کنید و در داخل کارت های دعوت عروسی، کارت کروکی باغ تالار قصر ایساتیس را نیز قرار دهید.

و یکی دیگر از ایرادات تالار، نداشتن سالن غذاخوری می باشد، و سرو غذا در بر روی میزهای میهمان ها انجام میگیرد.

محسنات تالار قصر ایساتیس:

داشتن فضای بزرگ و محوطه بزرگ که شما میتوانید با خیال راحت فرزندان خود را در این محوطه سرگرم کنید. این تالار دارای اتاق بازی ویژه کودکان است.

دارای لوکیشن های زیبا جهت عکاسی نیز از مزیت های باغ تالار قصر ایساتیس می باشد.

قیمت مناسب منوهای غذایی ، کیفیت غذایی خوب، تنوع غذایی را هم میتوان از محسنات این تالار ذکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید