تالار وب

تم عروسی در تابستان

تم عروسی در تابستان

تابستان فصلی سرسبزو زیباست و پر از رنگ های شاد و گرم است. حتی میوه های این فصل هم شاد و خوش رنگ هستند. فصل تابستان برای برگزاری مراسم در باغ تالار بسیار مناسب است و میتوانید با چند روش خاص و جالب تمی زیبا برای مراسم خود انتخاب کنید و مراسم ازدواج منحصر به فردی داشته باشید. پس اگر شما هم عروسی خودرا قرار است در تابستان برگزار کنید این مقاله را از دست ندهید.

  • تم عروسی را اعلام کنید
  • دسته گل: برای دسته گل عروسی از گل های صورتی کم رنگ استفاده کنید و از آقا داماد بخواهید کت و شلوار فیلی رنگ اش را با رنگ گل شما ست کند.
  • لباس تان را تزئین کنید: درست است که لباس عروس با رنگ سفید است، اما برای اینکه کمی متفاوت باشید و تم عروسی در شما رعایت شود، می توانید برای تزئین لباس و تاج تان از سنگ های خیلی کمرنگ صورتی یا فیلی استفاده کنید.
  • ساقدوش ها: ساقدوش ها به مراسم شما رسمیت و رنگ و لعاب می دهند. اگر از دختر و پسرهای جوان یا حتی بچه های کوچک به عنوان ساقدوش استفاده می کنید، بهتر است برای شان از لباس هایی همرنگ با تم عروسی ای که در نظر گرفته اید استفاده کنید.
  • گیفت های هم رنگ: اگر برای مراسم تان گیفت تهیه می کنید، حتما به ترکیب رنگی که قرار است در آن استفاده کنید دقت داشته باشید.
  • سفید، لیمویی: یکی دیگر از تم های تابستان که واقعا نمی شود از خیر آن گذشت ترکیب رنگ سفید و لیمویی است.
  • لباس عروس: بعضی از عروس خانم ها به جای لباس سفید، لباس نباتی سفارش می دهند، لباسی که در آن رگه خیلی کمرنگی از لیمویی وجود دارد. اگر برای تم عروسی تان قرار است از لیمویی سفید استفاده کنید، بهتر است رنگ لباس تان را نباتی سفارش بدهید.
  • کارت های عروسی: از آنجایی که رنگ لیمویی، طیف گسترده ای دارد، برای اینکه مهمان ها را با رنگ مورد نظرتان آشنا کنید، بهتر است یک ترفند ساده برای خودتان در نظر بگیرید. کارت های عروسی را با رنگ لیمویی مورد نظرتان سفارش بدهید و موقع تحویل کارت ها به مهمان های تان بگویید که منظورتان از لیمویی کدام رنگ است.
  • سبز و سفید: اگر قرار است عروسی خود را در باغ بگیرید، حتما از این تم استفاده کنید چون نیمی از کار شما با درختان و چمن سبزی که روی زمین قرار دارد کم می شود.
  • تاج سبز: با اینکه ممکن است ریسک اش خیلی بالا به نظر برسد، اما اگر شما هم مانند ما اعتقاد دارید عروس خانم با تاج سبز حسابی ساده و زیبا می شود، بهتر است شما هم از آن استفاده کنید. اما اگر دل تان راضی نمی شود، بهتر است قید آن را نزنید و به جای آن از دختر خانم هایی که ساقدوش شما هستند بخواهید تا از این تاج ها روی سرشان بگذارند، پسرها هم بهتر است با یک گل کوچک سفید در جیب روی کت شان با شما همخوانی پیدا کنند.
  • سبز سبز باشید: از آنجایی که خرید برگ های تزئینی از گل ها به صرفه تر است، سعی کنید میزها و صندلی های تان را با برگ هایی که خریده اید تزئین کنید و روی میز هم شمع های سفید بگذارید تا رنگ تم عروسی ای که در نظر گرفته اید، روی میزها و برای مهمان ها هم اجرا شود.
مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار با ایده‌های شگفت‌انگیز

شما میتوانید برای دیدن لیستی از بهترین باغ تالارهای تهران کلیک کنید و باغ مورد نظر خود را با توجه به میزان بودجه و تعداد میهمانان خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید