تالار وب

عجیب ترین خرافات درباره جشن عروسی

عجیب ترین خرافات درباره جشن عروسی

حتما شما هم درباره برخی از باورهای و خرافات های جشن عروسی شنیده اید. این خرافات عجیب تمام نشدنی هستند و بعضی از آنها عجیب باورنکردنی هستند که میخواهیم در این مقاله چند مورد از این عجیب ترین خرافات درباره جشن عروسی را بگوییم. سایت تالار وب در تلاش است تا بهترین و مفیدترین مطالب را در اختیار شما قرار بدهد. در ادامه میتوانید درباره جشن عروسی خود بیشتر بدانید.

بغل کردن عروس برای بردن داخل خانه

این رسم به اروپای قرون وسطی باز می گردد که بر این باور بودند عروس شدیدا در معرض نیروهای شیطانی و نفوذ آنها از طریق کف پاهایش است! به همین دلیل داماد باید برای بردن عروس به داخل خانه او را بغل می کرد.

عنکبوت روی لباس عروسی

پیدا کردن عنکبوت بر روی لباس عروسی احتمالا یک کابوس است. اما انگلیسی ها بر این باورند که پیدا کردن عنکبوت بر روی لباس عروسی نشانه خوبی است.

استفاده کردن از نام خانوادگی همسرتان پیش از عروسی

بعضی افراد بر این باورند که استفاده کردن از فامیل همسرشان پیش از عروسی خیلی وسوسه آمیز است و اگر عروس این کار را بکند عروسی سر نخواهد گرفت. اگر شما خرافاتی هستید، این کار را بعد از مراسم عروسیتان انجام دهید.

گریه کردن در روز عروسی

گفته می شود که گریه کردن در روز عروسی نشانه خوبی است و به این معنی است که عروس همه اشکهایش را ریخته است و در زندگیش دیگر گریه نخواهد کرد. بنابراین راحت باشید و اشک بریزید!

دیدگاهتان را بنویسید