تالار وب

آموزش ویدئویی ساخت دیوار با گل برای عکاسی در عروسی

آموزش درست کردن دیواری برای عکاسی در عروسی با گل

 

یکی از لذت های مراسم عروسی بدون شک عکس هایی می باشد در در طی مراسم میهمانان و عروس و داماد ثبت می نمایند. ما در تالار وب می خواهیم یک آموزش ویدئویی و ایده ای بسیار زیبا و جذاب را برای شما به اشتراک بگذاریم.

ایده ای که در مورد آن صحبت می کنیم و فیلم آموزشی آن نیز در انتهای مقاله قرار داده شده، یک دیوار که با گل پوشانده شده می باشد که مخصوص ثبت عکس هایی از میهمانان به همراه عروس و داماد می باشد. این ایده نه تنها یک ایده ای خاص برای مراسم عروسی می باشد بلکه می تواند یک امضاء و یادگاری خوبی برای مراسم خاص شما باشد که بعد ها با این دیوار مراسم شما را میهمانان یاد کنند.

دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی دیوار بزرگ با گل برای عکاسی عروسی

[aparat id=”flvEG”]

 

برای ساخت این دیوار شما به چهار عدد یونولیت ۱x1 متر نیاز دارید. ابتدا باید این یونولیت ها رو به هم به وسیله چسب متصل نمایید که در حقیقت بعد از اتصال یونولیت ها شما یک دیوار ۲ ناری دارید که بسیار سبک و قابل حمل می باشد و می توانید بعد از اتمام مراسم دیوار را به منزل برده و بعنوان دکوراسیونی زیبا از آن استفاده نمایید.

مجموعه پیشنهادی:  رازهای مردان

برای تزئین روی دیوار خود می توانید از گل های کاغذی و یا پلاستیکی بسته به نظر خود استفاده نمایید، توجه داشته باشید که عمر گل های پلاستیکی و مصنوعی از کاغذی بیشتر می باشد.

می توان در اطراف دیوار خود و یا در لابلای گل ها از ریسه  چراغ های تزئینی استفاده کنید که خیابان لاله زار مرکز آن در تهران می باشد و بصورت متری فروخته می شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید