تالار وب

آموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد

ویدئو آموزشی طراحی سفره عقد زیبا و به یاد ماندنی

 

امروز در تالار وب یک آموزش ویدئویی در موردآموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد داشته باشیم. همانگونه که می دانید سفره عقد یکی از مهمترین بخش های یک مراسم عروسی و بهتر بگویم مهمترین قسمت قبل از آغاز مراسم عروسی می باشد.

در قدیم سفره ی عقد توسط خانواده ی زوجین چیده میشد. بدین صورت که خانواده ی داماد آن را تهیه می کردند و سپس در مراسم بله برون آن را به منزل عروس می بردند و وظیفه ی چیدمان آن بر عهده ی خانواده ی عروس بود.در مراسم عقد سفره ای چیده می شود که در حقیقت نماد شکل گرفتن خانواده است. چیدمان سفره ی عقد و ظریف کاری های آن بسیار مهم است. اگر دوستی دارید که طراح دکور است می توانید از او در این زمینه کمک بگیرید.

 

[aparat id=”SJL4g”]

 

اگر بودجه ی کمی را برای این امر در نظر گرفته اید می توانید از هنر خودتان برای چیدن سفره بهره ببرید. به نظر می رسد آقای داماد هم دوست دارد سلیقه ی عروسش را ببیند. در این زمینه از دوستان و اقوام خوش سلیقه ی خود کمک بخواهید تا هم زحمت تمام کارها روی دوش شما نباشد و هم نظر دیگران را هم بدانید. به این ترتیب هم سفره ی بهتری خواهید چید و هم عزیزانتان را در شادی خود سهیم کرده اید. توجه داشته باشید که قبل از اقدام برای چیدمان سفره بهتر است عکس هایی از سفره های عقد تهیه کنید و با دقت و ظرافت آن ها را بررسی کنید.

مجموعه پیشنهادی:  ضرورت آموزش رفتارهای پرخطر جنسی
آموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد آموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد آموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد آموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد آموزش یک ایده خاص برای طراحی سفره عقد

 

دیدگاهتان را بنویسید