تالار وب

برخورد محترمانه با همسر

برخورد ها و راهکارهایی در همسر داری

امروز برای شما در باره برخورد محترمانه با همسر خود صحبت می نماییم،

یکی از نکات مهمی که در برخورد با همسر اهمیت دارد، قدرشناسی می باشد.

مردان دوست دارند که همسرشان به آنها احترام بگذارد و از آنها تمجید کند. در عین حال آنها به خاطر برخی از ویژگی هایشان دوسست دارند تا قدردانی خود ار همسرشان را به صورت غیر مستقیم ابراز کنند.

جریحه دار کردن غرور یک مرد برای او خیلی گران تمام میشود و امکان دارد در زندگی زناشویی تاثیر نامطلوب دائمی بگذارد. یک مرد به ختی میتواند خفیف شدن از جانب زنش را به فراموشی بسپارد.

وقتی مرد احساس کرد که زن او را لایق و با جرات میداند به خود میبالد و شهامت را به دست می آورد که برای مقابله با هر مشکلی سینه سپر کند. او از لیقت خود اطمینان می یابد و همین امر اعتماد به نفس لازم را در او به وجود می آورد.

زن میتواند با جملات تمجید آور که در نهایت لطف و محبت تنظیم شده باشد، شخصیت و احساس شوهرش را کاملا عوض کند و از اون مردی با لیاقت و با کفایت بسازد.

خیلی کم پیش می آید دختری در طول روز با مادرش درد و دل نکند در واقع دختر سنگ صبور مادرش است و درد و دلهایش را با مادرش در میان می گذارد و به نوعی گاهی مشاور مادرش می شود لذا خواهر شوهر به عنوان یک فرد کلیدی در خانواده همسر تاثیر بی نظیری در روابط عروس با مادر شوهر، پدر و برادر شوهر خواهد داشت.

مجموعه پیشنهادی:  مردان درونگرا برای ازدواج

خواهر شوهرها نباید بین عروس های خانواده تبعیض قائل شوند و حتی در مقابل عروس از عروس های دیگر تعریف و تمجید کنند .

اگر بتوانید با خواهر شوهرتان روابط خوبی را برقرار کنید ، وی با مشاوره ی مسالمت امیز می تواند بسیاری از تنش ها را کاهش دهد و اسباب صلح را فراهم سازد اما گاهی می‌بینید که هرچه با خواهر شوهرتان صمیمی تر می شوید اوضاع وخیم تر می شود و زمینه ی اختلافات بیشتر. در این زمینه لازم است بین مرز صمیمت و اقتدار و احترام تفکیک قائل شوید و در روابطتان آن را رعایت کنید. احترام گذاشتن به یکدیگر در روابط عروس و خواهر شوهر از صمیمت بین طرفین مهمتر است بنابراین در درجه اول به عقاید و سلایق یکدیگر احترام بگذارید و برای صمیمیت‌تان حد و مرز قائل شوید . گاهی برخی به اسم اینکه با یکدیگر صمیمی هستند تمام رازهای زندگی مشترکشان را برای خواهر شوهرشان بر ملا می کنند یا با شوخی های نا بجا دل یکدیگر را می رنجانند لذا لازم است که در کمال احترام با مشاور مادرشوهرتان مهربان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید