تالار وب

بهترین ازدواج ها

بهترین ازدواج ها

از نظر روانشناسی بهترین ازدواج ها ازدواجی است که در آن نیاز به بقا در زن و شوهر متوسط باشد. نیاز به عشق و احساس تعلق زیاد است. نیاز به قدرت و آزادی کم و نیاز به تفریح و گردش زیاد باشد. هرگونه انحراف از این الگوی کمیاب، به مذاکره نیاز دارد. هرچه اختلاف و تفاوت بیشتر باشد مذاکره بیشتری می طلبد. این اطلاعات در این مقاله با صرف نظر کردن از اینکه شما قبلا ازدواج کرده اید و یا اکنون قصد ازدواج دارید میتواند تصویر روشنی از نقاطی در اختیار شما قرار بدهد.

بهترین ازدواج ها
بهترین ازدواج ها

به همسرتان توجه کنید

به همسر خود توجه نشان دهید و علاقه خود را به او با زبان ابراز دارید. اغلب مردان دوست دارند که از مردانگی آنها تعریف و تمجید شود. آن ها تشنه تعریف و تمجید شما هستند. وقتی مردی تمجید شود مایل است به سرعت به آن پاسخ دهد. به او بگویید که چه همسر توانا و خوبی است.

بگویید دوستش دارید

به شوهرتان بگویید که دوستش دارید و او را مناسب ترین مردی می دانید که توانسته اید با او ازدواج کنید. این یعنی با ارزش کردن همسرتون و باعث ایجاد حس های مثبت میشود.

تایید کردن همسرتان

یکی از وظایف خانوم خونه اینه که شوهرش رو تایید کند. وقتی که شوهرتو تایید می کنی یعنی داری بهش اکسیژن میدی. اگر بخواهی همیشه همسرتان را سرزنش و سرکوبش کنی احساس مردانش را از او میگیرید.

عشق عشق عشق

وقتی همسرتون شمارو صدا میزنه با عشق جوابشو بدین. برای مثال به جای اینکه بگین: هان یا بله بگید:جان دلم،یا بله عزیزم؛ مطمئن باشید کارتون بی جواب نمیمونه. از قدیم گفتن احترام بذارید احترام هم میبینید.

مجموعه پیشنهادی:  رابطه پیش از ازدواج

انتخاب درست تنها بخشی از یک ازدواج موفق است. بخش مهمی از موفقیت در ازدواج سهم آموزش های قبل از ازدواج است. پس اگر شما قرار است به زودی ازدواج کنید باید درباره آموزش و نکات مهم قبل از ازدواج بدانید و حتما پیش یک مشاور خوب بروید. اگر میخواهید فواید مشاوره قبل از ازدواج را بدانید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید