تالار وب

تو زیبایی

تو زیبایی، همیشه همسر خود را زیبا ببینید

سالن زیبایی

 

این مقاله می خواهد به شما بگوید که تو زیبایی .

بله دقیقا با خود شما هستم. سایت تالار وب میخواهد به شما یاداور شود که در هر شرایطی زیبا هستی و فقط باید آن را باور داشته باشید.

خانوم ها گاهی فکر میکنید که اندامتون خوب نیست و از لحاظ ظاهری به هم ریخته شدین، و در کل حساس هستید.شاید از چربی اضافه دور شکمتون منزجر هستید

مدام به خودتون ایراد میگیرید ولی باید بدونید که هیچ کس بدون نقص نیست ،به خودتون یادآوری کنید که زیبا هستید

و مطمئن باشید در اغلب مواقع همسر شما اونجوری که فکر میکنید به این ایرادهای ظاهری توجه نمیکنه مطمئن باشید همسرتون از اینکه در کنار شما خوشحاله احساس رضایت میکنه و همین به تنهایی برای خوشحال بودن کافیست.

با ایراد گرفتن از خودتون و احساس نارضایتی از اندام و صورت خود فقط باعث پایین امدن اعتماد به نفس خودتون میشوید و همین حس به همسرتان منتقل میکنید.

پس یادتان باشد که شما زیبا هستید و همین زن بودن شما یک زیبایی محسوب میشود. به خودتان ایمان داشته باشید. در ادامه با تالار وب همراه باشید و راهکار های زیبا شدن را فرا بگیرید.

 

۱- ورزش کنید: اگر درباره ارجحیت های زیبایی می اندیشید، هیچ چیز به اندازه برنامه ورزشی منظم تاثیر مثبت ندارد. اگر شما از شنا، والیبال، تنیس یا دوچرخه سواری لذت می برید، سعی کنید که آن نظم را در آن ورزش دنبال کنید . حتی ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز تاثیر شگرفی در بر دارد.
۲- مدلتان را عوض کنید: با آرایشگرتان مشورت کنید که چه مدل موی دیگری به شما میاد. گاهی اوقات سالها کشیدن خط چشم به یک طریق یا استفاده از عطر یکسان باعث میشود خیلی سخت مدلهای جدید را بپذیرید .
۳- کمدتان را مرتب کنید: در کمدتان را بازکنید و ببینید چه لباس هایی را در ۲ سال گذشته نپوشیده اید. آنها را کنار بگذارید و در مورد کشوی میز آرایشتان نیز لوازمی که خیلی وقت است استفاده نمی کنید دور بریزید.
۴- سری به دکترتان بزنید: دست کم سالی یکبار سری به پزشک و دندانپزشک خود بزنید. هیچ وقت نگذارید که بیش از ۱۲ ماه از آخرین ویزیت شما با دندانپزشکتان بگذرد. دندان های سفید یکی از مهم ترین اصول زیبایی شماست.
۵- همیشه یک وقت برای موهایتان داشته باشید: موهای شما یکی از اصلی ترین پایه های زیبایی شماست. در هر قرار آرایشگاه، قرار بعدی را هماهنگ کنید تا مطمئن شوید که به موهایتان سروقت میرسید.
۶- به باشگاه ورزشی بروید: تناسب اندام شما چقدر برایتان مهم است ؟ مطمئن باشید که همان قدر هم در انرژی جسمی و روحیه شما موثر است.
۷- صحیح غذا بخورید: درباره رژیم غذایی تان تجدید نظر کنید تا میزان انرژی تان را به حداکثر برسانید. اینکار را با حذف غذاهای مشخصی شروع کنید تا زمانی که به یک فرمول غذایی مناسب برسید. مواد غذایی کم چرب و کم شکر مصرف کنید تا به یک تعادل برسید.
۸- یک تغییر بزرگ داشته باشید: این تغییر حتی میتواند شامل بلوند کردن یا فر کردن موهایتان باشد.
۹- مهربان باشید: یک کار خیرخواهانه انجام دهید بی آنکه انتظار تلافی داشته باشید .
اینگونه کارها باعث تغییرات مثبت بزرگی در احساس شما میشوند.
رفتار مودبانه همیشه منجر به زیبایی درونی و بیرونی میشوند.
۱۰- آب بنوشید: مقدار زیادی آب بنوشید . نوشیدن مقدار زیاد آب در روز به لاغرهایی که میخواهند چاق شوند و چاق هایی که میخواهند لاغر شوند توصیه می شود. کارهای کوچک دیگری که باعث میشود رفتارتان بهتر شود را امتحان کنید. لبخند بزنید. به حرف دیگران گوش کنید، صاف بنشینید، در طول روز به بدنتان کش و قس دهید…

مجموعه پیشنهادی:  جدیدترین گیفت عروسی ۲۰۱۸

۱۱- یک هدف در نظر بگیرید: هدفی را در نظر بگیرید که با سعی در رسیدن به آن از شر چند کیلو اضافه وزنتان خلاص شوید.
۱۲- خوب بخوابید: به اندازه کافی بخوابید.

دیدگاهتان را بنویسید