تالار وب

راه اندازی تالار پذیرایی

معرفی بهترین راه انداز تالار عروسی تشریفاتی

 

 اگر شما هم در پی راه اندازی تالار پذیرایی خود هستید حتما این مطلب را بخوانید.

همه بر این باورند راه اندازی تالار پذیرایی که پر رونق باشد و به قول معروف بازار داشته باشد ، به دکور و دیزاین و سقف بلند و مسائل این چنینی بستگی دارد. بعضی دیگر اعتقادی بر خلاف این موضوع را دارند. این دسته از افراد معتقدند که کیفیت غذا و خدمات تنها راه داشتن بازار خوب است، البته این امر در قدیم به خاطر نوع زندگی گذشتگان و کم بودن ارائه کنندگان خدمات کاملا درست بوده و اعتقاد درستی بشمار می آید. مانند رستوران مسلم در بازار تهران که همچنان با دکور قدیمی که دارد از خیل عظیم مشتریان بهرمند است. ولی این بدان معنا نیست که اگر دقیقا مانند و مثل این رستوران در جای دیگری از شهر گشایش یابد همانند مشتریان رستوران مسلم را همراه داشته باشد.

سری دیگری از افراد وجود دارند که بر این باورند که تنها راه داشتن بازار تبلیغات و معرفی کالایشان است. این افراد نیز باید بدانند که ماندگاری در بازار مستلزم داشتن مشتریان وفادار است. و این امر با دارا شدن ویژگیهای دیگری در کنار هم محقق می‌شود.

پس راه حل دستیابی به یک بازار خوب و مطمئن چیست؟ چگونه تالاری با ضریب اطمینان بیشتر راه اندازی کنیم؟ آیا افرادی هستند که به این موفقیت نائل شده باشند؟ برای راه اندازی تالار پذیرایی چه باید کرد؟

اینها سوالاتی هستند که در ادامه جواب آنها را به شما خواهیم داد.

سالن زنانه تالار مینورام

هستند کارآفرینانی که در چند سال اخیر توانستند تا سبک و طریق تالارداری را متحول نموده و سبک های جدید از نظر دکور، طراحی، خدمات به مشتریان ( با بکار گیری سیستم های خدمات رسانی هتلی در تالار پذیرایی) را به سیستم مدیریت تالار عروسی اضافه نمایند.

مجموعه پیشنهادی:  مراسم ازدواج در حرم امام هشتم

تا قبل از افتتاح تالار پذیرایی لبینا در تهران تالارهای پذیرایی فقط رستوران هایی بودند که مقداری میز و صندلی بهتری نسبت به رستوران داشتند، سیستم صوتی نیمه حرفه برای رقصیدن میهمانان داشتند، دارای دو سالن بودند و خانم ها و آقایان به صورت مجزا پذیرایی می‌شدند.

با راه افتادن تالار پذیرایی لبینا در سال ۹۲ فصل جدید تالارهای پذیرایی آغاز شدند. سالنهایی با سقف های بلند، میز و صندلی های تشریفاتی که تا آن زمان کسی از آنها استفاده ننموده بود. نوع خاص نوشتن منوی پکیجی که همه خدمات را در بسته های مختلف به مشتری ارائه می نمود. میزهای شام بسیار شیک و بزرگ که به صورت جداگانه از سالنها طراحی شده بودند.

قیمت بالایی که منوهای این تالار دارا بودند از یک سو و هزینه های طراحی و راه اندازی و ساخت از سوی دیگر باعث شده بود تا کمتر کسی باور داشته باشد که این تالار عروسی به رونق برسد. ولی در مقابل دیدگان همه این اتفاق افتاد و رونق بسیار خوبی در برگیرنده تالار پذیرایی لبینا شد.

آنچه باعث این موفقیت ها بود چیزی نبود جز ایمان قلبی و تجربه بالا و داشتن شجاعت آقای حامد معمارزاده. روحیه کارآفرینانی ایشان به چنین موفقیتی منجر شد و در حال حاضر تغییراتی که در تغییر سبک تالارداری در سطح کشور ملاحظه مینمایید مدیون شجاعت و پشت کار و ایمان این فرد است.

در حال حاضر تالارهایی که تحت مدیریت آقای حامد معمار زاده است جز بهترین تالارهای پذیرایی کشور بشمار می آیند. تالار پذیرایی پاسارگاد یافت آباد، تالار پذیرایی لبینا چیتگر و تالار مینورام در منطقه پاسداران تهران از سبک راه اندازی این فرد به موفقیت هایی الان شاهد آن هستید رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید