تالار وب

باغ تالار پارسا

باغ تالار پارسا کمالشهر کرج + تصاویر جدید و تور مجازی جدید

نام مجموعه : باغ تالار پارسا

آدرس : کرج، کمالشهر، بلوار شهید بهشتی، نبش فجر ۵، باغ تالار عروسی پارسا

تلفن : ۰۲۶۳۴۷۱۷۸۰۰ – ۰۲۶۳۴۷۱۷۸۰۱

ظرفیت : ۷۰۰ نفر

با توجه به تعدد زیاد تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی در کمالشهر کرج میتوان به جرات گفت که این منطقه بورس تالار پذیرایی و باغ تالار های کرج محسوب میشود. باغ تالار عروسی پارسا نیز یکی از سالن های پذیرایی است که به برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار خود مشغول است.

در اینجا چند نکته از مشخصات تالار پارسا را برای شما بازگو میکنیم.
تالار پذیرایی پارسا با دارا بودن فضای سبز و محوطه سازی بسیار زیبا در فصل بهار جلوه ای خاص دارد. سالن های عروسی مجزای بسیار شیک همراه مبلمان شیک و طراحی به روز می تواند خود را در نگاه اول در دل عروس و داماد هایی که از این باغ دیدن میکنند جا کند.
تغییرات بسیاری در دکوراسیون تالار عروسی پارسا انجام شده است. این تغیرات شامل میز و صندلی، کف و حتی دیوارها و تابلوهای تالار مذکور است.

اگر بخواهیم در مورد کیفیت غذای این تالار صحبت نماییم باید بگوییم که مسلما بعد از تست غذای تالار پارسا مشکل پسندتر خواهید شد، استفاده از مواد غذایی درجه یک و همچنین استفاده از سر آشپز حرفه ای باعث این موضوع شده است (بخصوص باقالی پلو با گوشت بره).
برای آن دسته از زوجهایی که پارکینگ برایشان اهمیت زیادی دارد، گفته میشود که باغ عروسی پارسا با پارکینگ بزرگی که دارد تقریبا برای تمامی میهمانها فضا برای پارک خودروی آنها وجود دارد.

با دیدن تصاویر و تور مجازی تالار پارسا دیگر جایی برای تعریف کلامی باقی نمیماند. برخورد مدیریت باغ تالار پارسا و همچنین پرسنل محترم آن باید از نزدیک دیده شود. برای همین در مورد این مطلب صحبتی نخواهیم نمود.
لطفا نظرات خودتان را در پایان این صفحه برای دیگر عروس دامادها بیان کنید تا کمک شایانی به سرعت انتخاب آنها کرده باشید.

اگر در ماه‌های آینده مراسم فرخنده عقد یا عروسی شما در پیش است و به دنبال مکانی مناسب از نظر داشتن امکانات کافی و محیطی لوکس و مجلل برای برگزاری جشن مبارک عروسی خود در کرج هستید، پیشنهاد ما به شما باغ تالار پارسا است. این مجموعه، با دارا بودن امکاناتی بی‌نظیر و خدماتی استثنایی آماده خدمت رسانی به عروس و دامادهای عزیز می‌باشد و و مهم‌ترین و خاطره انگیزترین شب زندگی‌تان را به نحو احسن و بسیار تجملاتی و تشریفاتی برای‌تان تدارک می‌بیند.

معرفی کامل و مزیت‌های باغ تالار پارسا

ایده ساخت باغ تالار پارسا در سال 1383 به اجرا در آمد و در سال 1389 این تالار مجلل همراه با تمام امکانات شروع به فعالیت کرد.  باغ تالار پارسا در زمینی به مساحت 10000 متر مربع توسط ماهرترین مهندسان و معماران ایران زمین طراحی و بنا شده است. این مجموعه دارای 6000 متر مربع فضای سرسبز و باصفا، برکه متحیر کننده، آبنمای تماشایی، سالن عقد با طراحی مدرن و زیبا و امکانات متعدد دیگر است. این تالار ظرفیت پذیرایی از حداقل 200 نفر و حداکثر 700 نفر مهمان را در مکانی دلپذیر با حداکثر امکانات رفاهی و ایده آل دارد.

مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار آرتمیس

باغ تالار پارسا دارای امکانات دیگری نظیر سفره عقد به انتخاب زوجین، اتاق عقد داخل و بیرون سالن به‌صورت مجزا با دیزاین کلاسیک و خاص، گل آرایی، شمع آرایی، مشعل آرایی، آبشار، استیج با کف  LED، طرح ازدواج آسان، کارت دعوت اختصاصی تالار، لوکیشن رویایی و عالی برای فیلمبرداری و عکاسی عروس و داماد، آتش بازی تماشایی، موزیک لایو با اجرای بهترین خوانندگان خوش صدا و حرفه‌ای و چندین خدمات و امکانات دیگر اشاره کرد.

همه این امکانات و عوامل دیگر سبب شده تا باغ تالار پارسا علاوه بر مراسمات جشن و شادی مانند عقد و عروسی، پذیرای مراسمات دیگری همچون ولیمه، سوگواری و ختم و ترحیم نیز باشد.

بخش پذیرایی و منوها

مجموعه باغ تالار پارسا با مدیریت شایسته و مسلط بر روند صحیح کار آقای زارع و داشتن پرسنلی مجرب و حرفه‌ای مخصوصا در بخش تشریفات پذیرایی، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. در آشپزخانه این تالار به لطف وجود آشپزهایی توانا و متخصص و استفاده از باکیفیت‌ترین مواد غذایی، بهترین غذاها به همراه مخلفات لازم برای مهمانان گرامی طبخ و حاضر می‌شود. این تالار دارای 5 منو غذایی قابل سفارش است.

  • منو یک: این منو شامل باقالا پلو با گوشت بره 50%، زرشک پلو با مرغ 50% به همراه سالاد فصل 50%، سالاد اندونزی 50%، ژله، نوشابه قوطی و آب معدنی است.
  • منو دو: این منو شامل باقالا پلو با گوشت بره 50%، جوجه کباب (ران) 50% به همراه سالاد فصل 50%، سالاد اندونزی 50%، ژله، کرم کارامل، نوشابه قوطی و آب معدنی است.
  • منو سه: این منو شامل باقالا پلو با گوشت بره 50%، جوجه کباب (ران) 50%، کباب لقمه زعفرانی 50% به همراه سالاد فصل 50%، سالاد اندونزی 50%، ژله، کرم کارامل، نوشابه قوطی و آب معدنی است.
  • منو چهار: این منو شامل باقالا پلو با گوشت بره 50%، جوجه کباب (ران) 50%، زرشک پلو با مرغ 50%، ته چین 50% به همراه سالاد فصل 50%، سالاد اندونزی 50%، ژله، کرم کارامل، نوشابه قوطی و آب معدنی است.
  • منو پنج: این منو شامل باقالا پلو با گوشت بره، جوجه کباب (ران)، کباب لقمه 160 گرمی، زرشک پلو با مرغ، فسنجان، ته چین به همراه سالاد فصل، سالاد اندونزی، سالاد روس، ژله، کرم کارامل، نوشابه قوطی و دلستر است.

سخن آخر درباره باغ تالار پارسا

اگر در محدوده کرج به دنبال مکانی مناسب برای برپایی جشن و پایکوبی عقد یا عروسی خود هستید، باغ تالار پارسا واقع در منطقه مشهور کمالشهر کرج برای شما پیشنهاد می‌شود. این تالار به سبب امکانات لوکس و فوق العاده‌ای که دارد و همچنین، محیطی دنج و جذاب، توانایی تبدیل رویای مراسم باشکوه ازدواج‌تان به حقیقت را دارد و شما از انتخاب این تالار برای برگزاری مراسم‌تان هرگز پشیمان نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید