تالار وب

روش هایی برای روشن کردن پوست

روش طبیعی برای روشن کردن پوست

داشتن پوستی سالم، درخشان و روشن از اصول اولیه برای زیبایی است. گاهی به دلیل مشکلات پوستی ممکن است پوست شما دچار بیماری های پوستی مانند جوش ، آکنه و لک های پوستی شود و یا رنگ پوست شما از حالت طبیعی به قرمزی در بیاید. این بیماری های پوستی باعث کدر و تیره شدن پوست شما می شود و شفافیت و جذابیت صورت شما را تا حد زیادی میگیرد. در این مقاله چند روش خانگی برای روشن کردن پوست صورت در اختیار شما قرار داده ایم.

روش روشن کردن پوست
روشن کردن پوست

آبلیمو

آبلیموی طبیعی مانند یک سفید کننده روی پوست عمل می‌کند و قسمت‌های تیره پوست را روشن‌تر می‌کند. آبلیمو را به صورت خود بزنید و ده دقیقه صبر کنید سپس با آب ولرم آب کشی کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را دوبار در روز انجام دهید.

نعناع

 نعنا یک ماده طبیعی و موثر برای روشن کردن پوست است. تعدادی برگ نعناع را بکوبید و خمیر به دست آمده را روی صورت بگذارید و پس از بیست دقیقه استراحت با آب گرم بشویید. این خمیر نه تنها پوست را روشن و شفاف می‌کند بلکه لطافت خاصی هم به آن می‌بخشد.

عسل و ماست

دو قاشق ماست را با یک قاشق عسل و یک قاشق جو دو سر پخته شده مخلوط کنید و روی پوست به طور یکنواخت قرار دهید. وقتی ماسک خشک شد صورت خود را بشویید.

سیب زمینی

سیب زمینی تازه را به صورت ورقه‌های نازک برش داده و به مدت نیم ساعت روی پوست قرار دهید و سپس آب کشی کنید. پوست شما رطوبت سیب زمینی را جذب کرده و روشن‌تر و درخشان‌تر می‌شود.

مجموعه پیشنهادی:  ترفندهای جالب برای زیباتر شدن

آلوئه ورا

یک ماده طبیعی ضد باکتری و ضد آکنه موثر برای زیبایی پوست که اثر روشن کننده نیز دارد. ژل آلوئه ورا را روی پوست بمالید و پس از خشک شدن بشویید.

 برای دیدن بهترین و شیک ترین تالار پذیرایی و باغ تالار به سایت تالار وب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید