تالار وب

جدیدترین شینیون عروس با موی چتری

جدیدترین شینیون عروس با موی چتری

مدل موی چتری یکی از مدل‌های جذاب و خاص برای خانم‌ها است که اگر برای مراسم عروسی نیز موهایتان چتری است و یا قصد دارید که چتری بزنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله امروز ما در وب‌سایت تالار وب جدیدترین شینیون عروس با موی چتری همراه با مدل موی چتری با توجه به شکل صورت را توضیح داده و عکس‌هایی از مدل موی عروس با چتری آورده‌ایم که امیدواریم موردتوجه‌تان قرار بگیرد.

جدیدترین شینیون عروس با موی چتری

مدل موی چتری با توجه به شکل صورت

  • صورت بیضی: از موهای چتری پرپشت و صاف پرهیز کنید،معمولاً چتری‌های حال دار و یک‌طرفه برای این مدل صورت بهتر است.
  • صورت مستطیل و یا مربع: برای شما موهای چتری کم‌پشت صاف و یا یک‌طرفه مناسب‌تر است .
  • صورت‌های گرد و دارای پیشانی کوتاه: از موهای چتری صاف صرف‌نظر کنید زیرا پیشانی‌تان کوتاه است مدل مو چتری پیشانی را کوتاه‌تر نیز نشان می‌دهد.
  • صورت قلبی: این صورت‌ها معمولاً دارای پیشانی‌های پهن و عریض و چونه باریک و کوچک هستند ،موهای چتری کم‌پشت باعث می‌شود یک زاویه جدید به‌صورت آن‌ها اضافه شود و صورتشان زیباتر و شیک‌تر به نظر برسد.
  • صورت مثلثی: اگر صورت شما مثلثی شکل است هم موهای چتری صاف پرپشت و هم موهای چتری صاف کم‌پشت برای شما مناسب است زیرا این مدل موها باعث می‌شوند صورت شما متعادل‌تر به نظر برسد.
  • صورت لوزی: شما می‌توانید از انواع موهای چتری با خیال راحت استفاده کنید زیرا این مدل مو در هر شکلی برای صورت آن‌ها مناسب است. و صورت را زیباتر و شیک‌تر نشان می‌دهد.
  • پیشانی‌بلند: اگر پیشانی‌بلند دارید موی چتری برای شما بسیار مناسب است اما برای افراد دارای پیشانی کوتاه خیلی جالب به نظر نمی‌رسد.
مجموعه پیشنهادی:  سیاست های مردانه

ممکن است در یک روز عادی مدل موی چتری شمارا زیباتر کند اما برای روز عروسی‌تان همراه با شینیون و لباس عروس زیاد جذاب نشود پس بهتر است قبل از اینکه دست به قیچی بزنید با آرایشگر خود دراین‌باره صحبت کنید و از همه مهم‌تر لباس عروسی‌تان باید به مدل شینیون همراه با چتری بیاید. در ادامه نمونه‌هایی از جدیدترین شینیون عروس با موی چتری را ببینید.

جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری جدیدترین شینیون عروس با موی چتری

دیدگاهتان را بنویسید