تالار وب

باغ تالار ترانه

باغ تالار پذیرایی ترانه ، باغ عروسی ترانه در احمد آباد

نام مجموعه: باغ تالار ترانه

آدرس: بزرگراه آزادگان به سمت جنوب ، خروجی احمد آباد مستوفی ، بعد از میدان پارسا ، خیابان انقلاب ، انتهای کوچه درختی باغ تالار ترانه

تلفن: ۰۹۱۲۲۸۷۴۴۱۶

ظرفیت: ۵۰۰ و ۸۰۰ میهمان

توضیحات: مجموعه باغ تالارهای ترانه با دارا بودن دو سالن یکی از معدود باغ تالارهایی است که در یک فضا دو سالن مجزا را دارا هستند. در واقع باغ تالار ترانه امکان برگزاری دو مراسم را به صورت هم زمان داراست. یکی از سالن ها ببا ظرفیت ۵۰۰ مهمان و دیگری با ظرفییت ۸۰۰ میهمان آماده پذیرایی از میهمانان شما است. پارکینگ اختصاصی  با ظرفیت بالا ، آلاچیق و فضای سبز از امکانات این باغ عروسی در احمد آباد بشمار میرود.

تالار ترانه از دید تالار وب: باغ تالارهای احمد آباد مستوفی به دلیل داشتن تعدد بالای تالار و باغ تالار باعث شده مکان مناسبی برای بازدید عروس و دامادها باشد. این بازدید بالا باغ های عروسی این منطقه را بر آن داشته تا همواره تلاش برای به روز بودن را در خود حفظ نمایند. باغ تالار ترانه نیز به دلیل داشتن فضای مناسب امر تغییر دیزاین و دکور را به مرحله اجرا گذاشته است. بعد از اتمام کار و تغییر دیزاین تالار تصاویری از این مکان عروسی تهیه خواهیم نمود. به زودی تصاویر و تور مجازی باغ عروسی ترانه را برای انتخاب بهتر و راحت تر شما عزیزان به این صفحه اضافه خواهیم نمود. به زودی اطلاعات بیشتری از این باغ تالار زیبا در اختیار شما عروس داماد عزیز قرار خواهیم داد.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی داریوش

 

 

دیدگاهتان را بنویسید