تالار وب

بهترین فصل برای ازدواج کدام است

بهترین فصل برای ازدواج کدام است – ازدواج در تابستان یا زمستان

بهترین فصل برای ازدواج کدام است : تمام فصل‌های سال دارای معایب و مزایای مختص به خود هستند که انتخاب یک‌فصل برای برگزاری جشن عروسی به سلیقه عروس و داماد و یا دلایل دیگر می‌تواند باشد. اما اگر بخواهیم به‌طورکلی به شما بگوییم که بهترین فصل برای ازدواج کدام است، در فصل تابستان و زمستان بیشترین آمار ازدواج زوجین در چند سال اخیر ثبت‌شده است. از همین رو ما امروز در وب‌سایت تالار وب برای شما درباره مزایا و معایب فصل تابستان و زمستان مطالبی را نوشته‌ایم که امیدواریم به شما برای انتخاب یک فصل مناسب برای برگزاری مراسم عروسی کمک نماید.

مراسم عروسی در فصل تابستان

مزایا مراسم عروسی در فصل تابستان

  1. اگر می‌خواهید فصل تابستان را برای ازدواج انتخاب کنید مطمئن باشید با هوایی گرم و مطلوب در شب روبرو خواهید شد. همچنین تابش خورشید زیبایی عکس‌هایتان را دوچندان خواهد کرد و شما می‌توانید با برگزاری یک جشن عروسی زیبا در فضای باز مانند باغ تالار، شبی لذت‌بخش را برای خود و میهمانانتان رقم بزنید.
  2. همه می‌دانند که نور تا چه اندازه نقش مهم و کلیدی را در عکاسی ایفا می‌کند. بنابراین شما می‌توانید عکس‌های زیبایی را از مراسم عروسی تابستانی خود داشته باشید. اما فراموش نکنید که نور شدید آفتاب ممکن است باعث ناراحتی چشمان شما شود. پس از عکاس خود بخواهید که ترجیحاً شمارا در فضاهایی برای عکاسی قرار دهد که نور آفتاب اذیتتان نکند و همچنین روی صورتتان سایه نیافتد.

معایب مراسم عروسی در فصل تابستان

  1. هوای آفتابی ممکن است زیبا و دوست‌داشتنی باشد اما یک روز آفتابی و گرم برای میهمانان و به‌خصوص عروس خانم‌ها بسیار طاقت‌فرسا خواهد شد زیرا آرایش صورت خانم‌ها شل می‌شود و به خاطر گرما موها به هم می‌چسبند و این وضعیت برای عروس خانمی که قرار است عکس‌هایش برای همیشه در آلبوم عروسی‌اش ثبت شود اصلاً خوشایند نخواهد بود. اگر می‌خواهید در فضای باز مراسم بگیرید حتماً در نظر داشته باشید که باغ تالار موردنظرتان دارای فضای پوشیده باشد و همچنین دارای سایه‌بان مناسب برای افرادی که می‌خواهند در سایه بنشینند وجود داشته باشد.
  2. بیشتر خانواده‌ها زمانی از تابستان را برای سفرهای سالانه خود در نظر می‌گیرند . شما برای اینکه از حضور مهمان‌هایتان مطمئن شوید بهتر است از چند هفته زودتر تاریخ مراسمتان را به آشنایان و دوستان اطلاع دهید تا آن‌ها در آن زمان برنامه سفری نگذاشته باشند.
مجموعه پیشنهادی:  آموزش بستن قرارداد با مزون لباس عروس

بهترین فصل برای ازدواج کدام است

مراسم عروسی در فصل زمستان

مزایا مراسم عروسی در فصل زمستان

  1. یکی از مزایای برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان این است که به‌احتمال‌زیاد راحت‌تر می‌توانید مکانی مناسب برای برگزاری جشنتان پیدا کنید و ازآنجایی‌که در فصلی ازدواج می‌کنید که کمتر مراسم عروسی در آن برگزار می‌شود، می‌توانید باقیمت مناسب‌تری مراسم خود را جشن بگیرید.
  2. شما می‌توانید برای نورپردازی مراسم خود از شمع یا چراغ‌های ال ای دی استفاده کنید و فضای مکان برگزاری را رمانتیک‌تر کنید. همچنین سرو کردن شیرینی‌های گرم هم یکی دیگر از مزایای عروسی کردن در زمستان است!
  3. شما می‌توانید از یک شنل یا کت مخملی برای گرم نگاه‌داشتن خود استفاده کنید و مطمئن باشید که جذابیتتان را هم چند برابر می‌کند. البته دقت داشته باشید که تهیه کردن چنین چیزی هزینه‌هایتان را هم بالا می‌برد. اگر دوستی را می‌شناسید که می‌تواند به شما کت یا شنل خود را قرض دهد، بهتر است از این گزینه استفاده کنید یا از مزون اجاره کنید.

بهترین فصل برای ازدواج کدام است

معایب برگزاری مراسم عروسی در زمستان

  1. ممکن است شما آرزوی عروسی در برف را کرده باشید و خدا هم آرزویتان را برآورده کرده باشد. اما به یاد داشته باشید که بارش برف معمولاً رفت‌وآمد را برای مهمان‌هایتان سخت‌تر خواهد کرد.

عکس های زمستانی ۲۰۱۹

بهترین فصل برای ازدواج کدام است
بهترین فصل برای ازدواج کدام است

دیدگاهتان را بنویسید