تالار وب

تالار تشریفاتی برازنده

تالار پذیرایی و تالار عروسی برازنده چهارراه ولیعصر تهران

نام مجموعه: تالار تشریفاتی برازنده

آدرس: تهران،خیابان ولیعصر، چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه صدیق، تالارپذیرایی برازنده

تلفن: ۸ – ۶۶۴۵۲۶۰۷

همراه: ۰۹۱۲۱۸۱۶۶۳۰

تالار برازنده با استفاده از جدیدترین مبلمان و طراحی دکوراسیون کلاسیک

جایگاه عروس و داماد تشریفاتی

سالن vip مخصوص عروس داماد و میهمانان ویژه

با ۲۰ سال سابقه مدیریتی

تالار پذیرایی برازنده از دید تالار وب: مرکز شهر جزو قسمت هایی از تهران است که تعداد تالارعروسی در آن زیاد نیست. شاید این دلیلی باشد صاحب این ملک تجاری به فکر احداث این ساختمان با کاربری تالار پذیرایی افناده است. تالار برازنده نه تنها امکانات سالن های عروسی را داراست بلکه به نکاتی توجه داشته است که شاید بسیاری از ما حتی به آن فکر هم نکرده ایم. از جمله این امکانات طراحی سیستم تهویه هوای تالار پذیرایی در تمام قسمتها است.

این سیستم به گونه ای کار میکند که از یک طرف هر سالن هوای تازه تزریق نموده و از طرف دیگر هر سالن هوای قبلی مکیده شده و به بیرون منتقل میشود.با استفاده از این سیستمها تا پایان طول مراسم هیچ یک از میهمانها احساس گرفتگی هوا را نخواهند داشت و همواره در حال تنفس هوای تازه می باشند.

قطع برق نیز از مشکلات غیر منتظره ایست که هر تالاری ممکن است با آن روبرو شود که در تالار تشریفاتی برازنده فکر آن هم شده و برای رفع آن تدبیری صورت گرفته. در صورت قطع برق در تالار عروسی برازنده بعد از گذشت ۳ ثانیه به صورت اتوماتیک ژنراتور دیزلی تولید برق با قدرت بسیار زیاد وارد مدار شده و تمامی قسمتهای از جمله آسانسور، سیسم صوت و نور و خلاصه تمامی قسمتهایی که با برق کار می کنند را تحت پوشش قرارداده و روند طبیعی برگزاری مراسم بدون برخورد با هرگونه مشکلی ادامه خواهد یافت.

سخن در مورد تالار پذیرایی برازنده بسیار است و ترجیح این است که خود شما عروس  داماد عزیز برای بازدید تالار رفته و از نزدیک سایر امکانات را مشاهده نمایید.

از شما عزیزان میخواهیم که از مدیران تالار برازنده بخواهید تا این سیستم ها را در روز بازدید به شما نشان داده و توضیحات مربوط به آن را برایتان بازگو نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اختصاصی سالن پذیرایی برازنده که توسط متخصصان تالار وب طراحی شده است مراجعه نمایید.

طرف قرارداد با پرسنل محترم نیروهای مسلح و فرهنگیان (تخفیف ۲۰ درصد)

دیدگاهتان را بنویسید