تالار وب

تالار پذیرایی آدنیس

نام مجموعه : تالار پذیرایی آدنیس

آدرس : تهران، آذری، خیابان قزوین، نبش خیابان حسینی (سلیمانیه سابق)

تلفن :  55700645 – 55704653

آیا در حال جستجو و تحقیق میان تالارهای پذیرایی عروسی برای برگزاری و میزبانی از مراسم ازدواج‌تان هستید؟ اگر پاسخ بله است به جای درستی آمده‌اید. اگر در جنوب غرب تهران سکوت دارید، مطمئنا می‌دانید که تالارهای عروسی زیادی در این منطقه بنا شده است. امروز می‌خواهیم مجموعه تالار پذیرایی آدنیس را به شما معرفی کنیم که به سبب امکانات منحصر به فرد و خاص، محیطی دلنشین و ایده آل و سایر عوامل موثر، در بین عموم‌‌ خیلی‌ها از این تالار به عنوان بهترین تالار محدوده جنوب غربی تهران یاد می‌کنند. در ادامه به معرفی جامع و مفصل این تالار لوکس و شکیل خواهیم پرداخت.

معرفی کامل و امکانات تالار پذیرایی آدنیس تهران

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، زیباترین و باشکوه‌ترین تالار جنوب غرب تهران، مجموعه تالار پذیرایی آدنیس می‌باشد که به دلیل دسترسی بسیار عالی و آسان، برای عروس و دامادها و مهمانان محترم مراسم جشن ازدواج مبارک‌شان مورد استقبال زوجین زیادی برای برگزاری مراسم‌شان قرار گرفته است. این تالار دارای 2 سالن مجلل با دیزاین و طراحی مدرن و شیک به صورت مجزا و همکف است.

این تالار ظرفیت پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 400 نفر مهمان را با سطح کیفی بالا دارد. همچنین، سالن‌های تالار فوق دارای آپشن‌هایی مانند میز و صندلی لاکچری و لوستر و شمعدان‌های برنز و سلطنتی که در هیچ تالار دیگری دیده نشده است می‌باشند و تالاری متفاوت در منطقه جنوب غرب تهران محسوب می‌شود. تالار پذیرایی آدنیس دارای امکانات و خدمات فراوانی است که همگی را در سطحی حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این امکانات شامل مواردی نظیر؛

  • پارکینگ اختصاصی و امن به مساحت 5000 متر مربع با گنجایش پارک 150 دستگاه اتومبیل
  • طرح ازدواج آسان
  • اتاق عقد به صورت مجزا و داخل سالن با دکوراسیون و تزیین مدرن و زیبا با ظرفیت هر کدام 100 نفر
  • نوع سفره عقد متنوع مطابق با سلیقه و انتخاب عروس و دامادهای عزیز
  • گل آرایی زیبا
  • شمع آرایی دیدنی و رمانتیک
  • استیج و کف LED
  • موزیک شاد حرفه‌ای و زیبا
  • سیستم صوتی پیشرفته و مدرنیته همگام با متد فناوری روز
  • نورپردازی جذاب و حرفه‌ای
  • عکاس و فیلمبردار با دارا بودن انواع تجهیزات برای ثبت بهترین لحظات و خاطره‌ها در قاب دوربین
  • آتش بازی حرفه‌ای و تماشایی
  • برق اضطراری
مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی محمد

و چندین مزیت و امکانات دیگر است که باعث شده تالار پذیرایی آدنیس خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین تالارهای تهران معرفی کند و عروس و دامادها با برگزاری مراسم‌شان در این تالار لوکس و همه چیز تمام، خاطره آفرینی‌های فراموش نشدنی و شیرینی را در مهم‌ترین شب زندگی‌شان تجربه کنند.

بخش آشپزخانه و تشریفات پذیرایی

مطابق سایر بخش‌ها و امکانات بسیار ایده آل مجموعه تالار پذیرایی آدنیس، این تالار در بخش آشپزخانه نیز عملکردی خیره کننده و مطلوب دارد. در آشپزخانه این تالار با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه غذایی، بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت به دست آشپزهایی متخصص و توانا، طبخ و حاضر می‌شود و مهمان‌دارانی کارآزموده و خوش برخورد امر تشریفات پذیرایی از مهمانان عزیز را ترتیب می‌دهند.

رزرو تالار پذیرایی آدنیس را از دست ندهید

حال پس از آشنایی‌تان با امکانات و خدمات و نحوه برگزاری مراسم فرخنده عقد و عروسی زوجین در این تالار، اگر شما نیز تمایل دارید تالار پذیرایی آدنیس را به عنوان مکان میزبانی از مراسم‌تان انتخاب کنید، به شما تبریک می‌گوییم و نوید انتخابی سنجیده و عالی را به شما می‌دهیم. عوامل مدیریت و کادر پرسنل این مجموعه با فراهم آوردن انواع امکانات لاکچری در مکانی دنج و رویایی، مراسم جشن ازدواج‌تان را در بهترین روز زندگی‌تان برای شما بسیار رویایی و شگفت آور تدارک دیده و با آغوشی باز پذیرایی شما و مهمانان محترم‌تان برای رقم زدن روزی جادویی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید