تالار وب

تالار پذیرایی آرمادا

تالار مجلل آرمادا خیابان دماوند

نام مجموعه : تالار پذیرایی آرمادا

آدرس : تهرانپارس . سه راه تهرانپارس . ابتدای جاده دماوند . بعد از برج دماوند مجموعه تشریفات و پذیرائی آرمادا

تلفن : ۷۷۷۱۲۷۴۰

تالار پذیرایی آرمادا از ابتدای سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نموده است . این مجموعه در هفت طبقه احداث گردیده و دارای هشت سالن مجزا میباشد که بنائی زیبا و با شکوه جهت برگزاری جشنها و مراسم مختلف میباشد . تزئینات داخلی مجموعه هماهنگ با معماری کلاسیک بوده که با لوسترهای مجلل ، نور پردازی زیبا و تابلوهای بزرگ هنرمندان چیره دست سفال ، محیطی گرم ، جذاب و رویائی را برای میهمانان گرامی بوجود آورده است . این تالار پذیرایی جزو یکی از تالارهای پذیرایی شرق تهران محسوب میشود.

لابی بزرگ بین دوسالن در هر طبقه محل ورود و توقف اتومبیل عروس بوده که امتیاز منحصر به فرد و استثنائی این مجموعه میباشد . با عبور از راه پله های زیبا و عریض مجموعه آرمادا ، که با گل آرائی و تزئینات خاص و زیبای هنرمندان همکار ما آذین بندی میگردد ، تحسین میهمانان گرامی شما از حسن سلیقه و دقت نظر شما در انتخاب این مجموعه ، برانگیخته خواهد شد.

استفاده از کادر کار آزموده و تحصیل کرده در تمام قسمتها از ارکان اساسی خط مشی مدیریت این مجموعه به شمار آمده و در نهایت ، رعایت ادب و نزاکت و دقت نظر کافی در ارائه خدمات از جانب میزبانان مجرب شما در این مجموعه ، مهمترین وظیفه ای است که همواره بر آن تاکید و اصرار داریم ، چنانکه میهمانان گرامی را همچون عضوی از خانواده خود مینگریم.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی ایمان

کادر مجرب و توانمند آشپزخانه بزرگ و مجهز مجموعه آرمادا در مدت کوتاه از شروع فعالیت خود ، هنر آشپزی ایرانی و فرنگی را به حد اعلا رسانده و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه که بصورت روزانه تهیه میگردد ، طعم عالی ضیافت رنگین مراسم شما را برای همیشه به خاطره ها میسپارند . مجموعه تشریفات و پذیرائی آرمادا، نسبت به جلب رضایت از خدمات ارائه شده به میهمانان گرامی ، پیوسته ساعی بوده و امید دارد همواره میزبان شایسته ای برای میهمانان گرانقدرش باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید