تالار وب

تالار پذیرایی باغ تخت جمشید

تالار تشریفاتی تخت جمشید + تصاویر و تور مجازی

نام مجموعه : تالار پذیرایی باغ تخت جمشید

نام مدیریت : آقای حاج جعفر

آدرس : تهران، میدان سوم شهران، انتهای خیابان مهرانی، سمت راست، پلاک ۲۷ ، تالارپذیرایی باغ تخت جمشید

تلفن : ۴۴۳۳۳۸۲۶ – ۴۴۳۳۳۸۲۵ – ۴۴۳۳۸۱۸۱

همراه: ۰۹۱۲۲۸۹۲۴۲۹

میخواهیم در مورد تالارتشریفاتی تخت جمشید با شما سخن بگوییم. تالاری که به تازگی در زمره تالارهای VIP تهران قرار گرفته است. نمای بسیار زیبای این تالار که از ستون های تخت جمشید الهام گرفته شده است، در اولین برخورد بی شک شکوه خود را به ذهن هر بیننده ای منتقل خواهد کرد.

مدیریت تالار که این لحظه با وجود دکور قدیمی که در سالن ها بوده رضایت بالای برگزاری مراسم های اجرا شده را بدست آورده بود هم اکنون با این تغییر دکور بینظیر که در سالن ها و نما بوجودآورده است به طور قطع یکی از بهترین تالارهای پذیرایی غرب تهران بشمار خواهد رفت.

اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که سقف بلند و نورپردازی برای شما اهمیت زیادی دارد، تالار تخت جمشید میتواند براورده کننده خواسته شما در این زمینه باشد. پارکینگ با ظرفیت بالا یکی دیگر از ویژگیهای این مکان بشمار می آید.

آب و هوا در کنار دنج بودن از یک سو و سالن های زیبا و با شکوه و مدیریت با تجربه و خداشناس و قیمت های مناسب از سوی دیگر باعث میشود تا پیشنهاد تالار وب به شما بازدید از این تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم های شما باشد. حتما از تالار پذیرایی تخت جمشید دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید