تالار وب

تالار پذیرایی پاسارگاد

تالار عروسی پاسارگاد همراه تصاویر و نظر سنجی

نام مجموعه: تالار پذیرایی پاسارگاد

آدرس: یافت آباد، بلوار معلم غربی، نبش خیابان بافان، تالار عروسی پاسارگاد

تلفن: ۰۲۱۶۶۳۲۳۸۲۳

همراه مدیریت: ۰۹۱۹۷۰۶۴۰۱۳

ظرفیت تالار: ۸۰۰ میهمان

توضیحات: تالار پذیرایی در جنوب تهران از قدیم به مکانی گفته میشد که توانایی برگزاری مراسم در آن وجود داشته باشد. و خدمات و شکل کلی سالن ها در آن زیاد مورد اهمیت نبود. در همان زمان بودند افرادی که کیفیت و زیبایی برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده است. حامد معمارزاده به عنوان یکی از بهترین تالارداران و راه اندازهای تالار پذیرایی در ایران بشمار می آید که با تکیه به این موضوع اقدام به احداث و تجهیز تالار پذیرایی در یافت آباد تهران نموده که با دارا بودن استاندارهای روز آن زمان مکانی بسیار زیبا بشمار می آمده.

 

تالار پذیرایی پاسارگاد
تالار پذیرایی پاسارگاد

 

تالار پذیرایی پاسارگاد جزو اولین تالارهای پذیرایی که سالن یک تکه دارد و ستون در سالن های آن به چشم نمیخورد. سقف های بلند این تالار عروسی در نگاه اول مجلل بودن را در ذهن هر بیننده ای متجلی میکند. این تالار پذیرایى دارای ظرفیت ۸۰۰ میهمان است که بیشتر برای میهمانی های تا ۷۰۰ نفر بسیار مناسب است. تالار پاسارگاد به دلایلی تصمیم به تغییر مدیریت دارد که این امر باعث رشد و ترقی از نظر کیفیت در برگزاری مراسم ها خواهد داشت و اگر در گذشته ضعفی بوده از بین رفته و به لطف خدا تبدیل به قوت خواهد شد. پارکینگ با ظرفیت بالا یکی دیگر از امکانات و خدماتی است که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

حداقل منوی غذایی این تالار ۲۵۰۰۰ تومان است که با توجه خدماتی و منوهای مختلف این رقم قایلیت تغییر زیادی را به همراه دارد. این اطلاعاتی که در مورد این تالار به شما در این چند خط ارائه شد مطالبی بود که بدون اغراق سعی در انتقال اطلاعات به شما داشته ایم. آقای معمارزاده به زودی قصد تغییر دکور و دیزاین را دارد که بعد از انجام این تغییرات تصاویر آن در سایت تالار وب برای دیدن شما عزیزان نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید