تالار وب

توصیه های خوشمزه برای قبل عروسی

توصیه های خوشمزه و انرژی زا برای روزهای نزدیک عروسی

همه ی عروس خانم ها روزهای نزدیک به عروسی شان استرس زیادی دارند و این کاملا طبیعی است. در این مقاله در سایت تالار وب چند توصیه مهم برای آرام شدن و دور شدن از استرس در اختیار شمات عزیزان قرار داده ایم.اگر احساس خستگی و کسالت میکنید هر روز چند دقیقه ای را با مدیتیشن شروع کنید.

_ با آرامش روی تخت‌تان بنشینید، خودتان را شل کرده و چشمانتان را ببندید. به نفس‌هایتان توجه کنید.

_ موج های دریا در ماه عسل خود را تصور کنید: صدا، نور، احساس گرمای آبی که از زیر انگشتانتان عبور می‌کند. بگذارید هر فکر دیگری برود و روی هر نفس و هر موج فکر کنید.

_ اگر افکارتان فرار می‌کنند، به آرامی و با حالتی غیر ارادی، سعی کنید تمرکزتان را به نفس‌ها برگردانید. این را هر چند بار مورد نیاز انجام دهید و صبور باشید.

_ به خودتان دو دقیقه وقت بدهید. سپس به محض پا شدن و شروع به کار، بیشتر احساس تمرکز و آرامش می‌کنید.

 

توصیه های خوشمزه که میتوانید همراه خود ببرید

برای بالا نگه داشتن انرژی خود وقتی کم کم به روزعروسی نزدیک می‌شوید، مقداری خوراکی کوچک را بسته‌بندی کنید تا همراه خودتان داشته باشید.وعده‌های کوچکی که حاوی ۱۰۰-۲۰۰ کالری است و ترکیبی از کربوهیدرات، پروتئین و فیبر (که جذب کربوهیدرات را برای داشتن انرژی طولانی مدت، کم میکند) بهترین گزینه برای شماست.

فراموش نکنید تا هر ۳-۴ ساعت این خوراکی‌ها را بخورید تا قندخون را ثابت نگه دارید، البته مقدار زیادی هم آب بنوشید تا هیدراته بمانید. اینجا چند توصیه از Karen Collins ،متخصص تغذیه‌ی انجمن تحقیقات سرطان امریکا، قرار داده‌ایم.

مجموعه پیشنهادی:  نکات مهم در مورد شینیون عروس

_ یک بسته‌ی ۳۲ گرمی بادام زمینی، بادام یا هر مغز دیگری.

_ یک کیف پلاستیکی حاوی: یک فنجان غله کامل، یک فنجان میوه خشک مثل کشمش یا آلو، به علاوه چند قاشق غذاخوری مغز و دانه.

_ یک تکه پنیر چدار کم چرب یا پنیر سوییسی (پنیرهای سفت‌تر می‌توانند مدت طولانی‌تری بیرون یخچال بمانند)، به علاوه یک تکه میوه.

_ نصف ساندویچ بادام زمینی تهیه شده از نان گندم کامل و تکه‌های میوه‌ی میان آن.

_ یک تکه نان پیتا کوچک، انباشته با “حمص” (یک نوع غذای خاورمیانه‌ای حاوی لیمو، روغن زیتون، سیر، دانه کنجد و نخود)، هویج کوچک و تکه‌هایی از فلفل قرمز یا زرد یا تکه های خیار.

_ کراکر گندمی آغشته به کره بادام زمینی.

_ خوردن غذاهای کم کالری و کم شکر فراموش نشود.

بهترین تالارهای پذیرایی ، تالارهای ویژه در تهران، باغ تالارهای مجلل و شیک  را میتوانید در سایت تالاروب جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید