تالار وب

دلیل ارزانی طرح ازدواج آسان

دلیل ارزانی تالار پذیرایی های ازدواج آسان

دلیل ارزانی طرح ازدواج آسان به گزارش سایت تالار وب

مدیر یکی از کانون‌های ازدواج آسان واقع در غرب تهران می‌گوید:

در رابطه با تالار پذیرایی ها باید بگویم که این کانون‌ها با برخی تالارهای عروسی سطح شهر تهران قرارداد دارد. برای استفاده از تالارهای ازدواج آسان باید از طریق این کانون‌ها اقدام کنند. درصورتی که از این طریق با تالارهای این طرح وارد مذاکره شوند ، از آنها هزینه ورودی دریافت نمی‌شود. البته مبلغ دریافتی برای یک نوع شام و اتاق عقد ساده است. در صورت تمایل عروس و داماد به تغییر منو و سفره عقد باید مابه‌التفاوت هزینه را پرداخت کنند.
حسنی ادامه می‌دهد: در صورتی که مهریه عروس بیشتر از ۱۴ سکه باشد، هزینه محضر را باید خودشان پرداخت کنند چراکه، به دلیل بالابودن مهریه مبلغ بیشتری باید پرداخته شود. او می‌افزاید: در رابطه با لباس عروس هم چون به صورت کلی خریداری می‌شوند هزینه کمتری بابت خرید آنها از سوی کانون پرداخت می‌شود به عبارت دیگر دلیل کم شدن قیمت در خرید کلی باعث پایین تر آمدن قیمت لباس عروس میشود.
آرایشگاه های عروس هم یکی دیگر از تعهدات کانون ازدواج آسان است. پایین بودن هزینه آرایشگاه در طرح ازدواج آسان این است: معمولا کانون‌های ازدواج آسان با آرایشگاه‌های زیادی طرف حساب هستند که این آرایشگاه‌ها طبق قراردادی که با این کانون دارند مبلغ کمی بابت کار خود دریافت می‌کنند. او تصریح می‌کند: کانون‌ها گروه عکاس و فیلمبردار دارند که اگر عروس و داماد کار حرفه‌ای‌تری بخواهند یا مثلا درخواست آلبوم دیجیتال بدهند باید مابه‌التفاوت را خودشان پرداخت کنند. حسنی می‌افزاید: خدمات ما در حد برگزاری یک میهمانی آبرومند متوسط است و زوج‌هایی که به این کانون مراجعه می‌کنند، معمولا می‌توانند تمام نیازهایشان را در این طبقه رفع کنند و اگر هم بیش از این می‌خواهند می‌توانند با پرداخت مبلغی بیشتر مراسمی باب سلیقه خود برگزار کنند.
کانون های ازدواج آسان تمامی مواردی که در بالا از آنها یاد شد را با هزینه ای بسیار کم برای برگزاری مراسم یک زوج فراهم می آورند. این موسسات تنها برای افزایش آمار ازدواج چنین برنامه ریزی انجام میدهند. توسط سایت تالار وب شما میتونید تالارهای طرف قرارداد با ازدواج آسان را بیابید. به امید روزی که مشکلات ازدواج جوانان حل شود مسئله ازدواج به زودی حل شود.
دلیل ارزانی طرح ازدواج آسان

دیدگاهتان را بنویسید