تالار وب

سالن زیبایی شبنم نظیف

سالن زیبایی VIP شبنم نظیف(ویس)

 

سالن زیبایی شبنم نظیف اوین سالن زیبایی VIP خود را در یکی از بهترین مناطق تهران در ولنجک شروع کرد. سالن زیبایی شبنم نظیف دارای دارای سه طبقه مجزا VIP جهت انجام خدمات زیبایی می باشد. با افتتاح سالن زیبایی شبنم نظیف و استقبال مشتریان و پرعروس شدن سالن، به انتخاب مردم سالن زیبایی شبنم نظیف یکی از پر عروس ترین سالن های زیبایی در ولنجک شناخته شد. مدیر آرایشگاه با انجام بهترین خدمات و استفاده از با کیفیت ترین و بهترین برتدهای آرایشی با ماندگاری بالا توانست جایگاه خوبی در بین خانم های محدوده ولنجک و منطقه های دیگر بکیرد و این یک امتیاز مثبت دیگر برای آرایشگاه VIP شبنم نظیف بود.

با شلوغ تر شدن سالن و نداشتن وقت برای  مشتریان عزیز دیگر، مدیریت تصمیم به افتتاح یک شعبه ی دیگر در بهترین منطقه ی سعادت آباد تهران گرفت که این سالن هم مثل سالن VIP در ولنجک نیز VIP بوده و تمام خدمات بدون هیچگونه کاستی انجام میشود.

 

برای مشاهده بهترین سالن های زیبایی تهران بر روی لینک زیر کلیک نمایید

سالن های زیبایی تهران

 

با افتتاح شعبه دوم VIP  سعادت آباد سالن زیبایی شبنم نظیف (ویس) از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

دپارتمان فوق تخصصی عروس

انواع خدمات زیبایی فوق تخصصی عروس با مدرک های بین المللی و دوره دیده در بهترین آموزشکاه ها و مربیان با استفاده از با کیفیت ترین برندهای آرایشی ، آماده خدمات آرایشی برای شما خانم های عزیز می باشد.

خدمات زیبایی

لیلا امیر با تجربه ترین رنگ کار و کوپ کار، دوره دیده از ایتالیا و ارمنستان، با ۱۵ سال سابقه کار به سالن زیبایی شبنم نظیف (ویس) پیوست

 

مرکز تخصصی عروس، کلیه خدمات آرایشی، میکروپیگمنتیشن (هاشور ابرو)، اپیلاسیون، ناخن و مژه و … مطابق با استانداردهای روز دنیا در قسمت های مجزا

دیدگاهتان را بنویسید