تالار وب

سالن زیبایی صدف

سالن زیبایی عروس صدف

سالن زیبایی صدف واقع در شهرک غرب تهران می باشد. این سالن زیبایی با مدیریت خانم خانی در غرب تهران در حال فعالیت می باشد. خانم خانم مدیر این سالن زیبایی با بکارگیری کادری حرفه ای تا به امروز توانسته است یکی از سالن های خوب با قیمتی مناسب در غرب ترهان به شمار بیاید. سالن زیبایی صدف فوق تخصص در کلیه ی خدمات زیبایی با جدیدترین متد روز دنیا همراه با استفاده از بهترین و مرغوب ترین برندهای مواد آرایشی با ماندگاری بالا آماده خدمت به مراجعین محترح و عزیز می باشد.

اگر به دنبال یک سالن زیبایی خوب در غرب تهران میگردی پیشنهاد سایت تالار وب به شما این است تا از سالن زیبایی صدف دیدن کنید.

سالن زیبایی صدف فوق تخصص در گریم و میکاپ عروس با جدیدترین مدل های روز اروپا

انستیتو فوق تخصصی آرایش و گریم عروس

گریم و میکاپ حرفه ای با ۲۵ سال سابقه کاری

ارائه کلیه خدمات آرایشی

جهت هماهنگی و برقراری ارتباط با سالن زیبایی صدف با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

آدرس: شهرک غرب ، بلوار دریا ، خیابان رامشه ، توحید ۱ ، پلاک ۶۰

تلفن: ۸۸۰۷۱۴۹۷

همراه: ۰۹۱۲۴۰۹۲۰۲۷

پیدا کردن یک تالار پذیرایی و یا باغ عروسی مجلل که موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسانی داشته باشد دغدغه امروزه ی بیشتر عروس دامادها می باشد. پیدا کردن تالار عروسی و باغ تالار با سایت تالار وب کار آسان و بی دردسری است و شما میتوانید با وارد شدن به سایت تالار وب ، تالار مورد نظر خود را از دسته های استانی و محدوده ای انتخاب کنید و اطلاعات مورد نظر تالار را همراه با آخرین عکسها از تالار پذیرایی مربوطه ملاحظه نمایید. سایت تالار وب در تلاش است تا کمی کار شما عزیزان را برای یافتن تالار عروسی مناسب راحت سازد.

دیدگاهتان را بنویسید