تالار وب

طرز تهیه دمنوش های لاغری شکم

طرز تهیه دمنوش های لاغری شکم

آرزوی خیلی از افراد این است که چاق نشود و یا چربی هایی به صورت یکسان در بدنشان توزیع شود که این آرزو در بیشتر موافق فقط یک آرزو میماند و چربی های در ناحیه یشکم و پهلو تلنبار میشوند. جمع شدن این چربی های باعث زشت شدن اندام شما شده و همچنین به سلامتی شما اسیب وارد میکند. پس برای جلوگیری از تجمع چربی ها باید آن را کنترل کنید تا از احتمال بیماری هایی مانند مشکلات قلبی و بیماری های دیگر که فقط برای چاقی و چربی های اضافی است جلوگیری کنید. اکنون در این مقاله چند دمنوش های طبیعی برای شما آورده ایم و ظرز تهیه دمنوش های لاغری شکم نیز در این مقاله آورده شده است.

چای ترش: مواد لازم

گل چای ترش ۱۰ گرم
آب ۱ لیوان معادل ۲۰۰ میلی لیتر

روش تهیه

آب را بجوشانید و زمانی که به جوش آمد گل های چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد.سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. در نهایت چایتان را صاف کرده و دو بار در روز میل کنید.این روند را به مدت ۱۰ روز ادامه دهید و سپس ۵ روز استراحت کنید.می توانید چای ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کنید. رنگ قرمز و طعم مطلوب آن به دلتان می نشیند.

 

دمنوش برگ بو و دارچین:مواد لازم

چوب دارچین ۱ تکه ۳ گرمی
برگ بو ۲ برگ
آب ۱ لیوان (۲۰۰ میلی لیتر)

مجموعه پیشنهادی:  چگونه عروسی زیبا شویم

روش تهیه

آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید.اجازه دهید به مدت حدود ۲۰ دقیقه بجوشد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد.دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید.این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید. سپس ۱ هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.

 

دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش:مواد لازم

مریم گلی تازه یا خشک ۱۵ گرم
آب ۱ لیتر
آب لیموترش ۱ عدد
عسل ۱ قاشق غذاخوری

روش تهیه

مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و ۲۰ دقیقه بجوشانید.سپس زیر شعله را خاموش کرده و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید.سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید.می توانید این درمان را تا ۵ روز ادامه دهید و سپس ۵ روز استراحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید