تالار وب

رزرو تالار پذیرایی در تالارهای پذیرایی تهران

برای رزرو تالار پذیرایی برای روز عروسی باید به نکاتی توجه کرد. از شما میخواهیم که مطلب زیر را با دقت بخوانید تا در روز رزرو تالار پذیرایی به مشکلاتی برخورد نکنید.

راهنمای انتخاب تالار پذیرایی و باغ تالار و نحوه رزرو تالار پذیرایی

برای اینکه مراسم عروسی عالی داشته باشید باید در انتخاب محل مناسب دقت کنید. زیرا شما چندین ماه برای آن زحمت‌کشیده و برنامه‌ریزی کرده‌اید تا بتوانید مراسم عروسی خوب و بدون نقصی داشته باشید. شما باید با توجه به اینکه در کدام شهر از کشور و با چه نوع آب و هوایی زندگی می‌کنید تالار پذیرایی و یا باغ تالار را انتخاب کنید. در ادامه ما برای شما راهنمای انتخاب تالار عروسی و باغ تالار را آورده‌ایم که امیدواریم موردتوجه‌تان قرار بگیرد. همراه وب سایت تالار وب باشید.

اگر دمای هوا در شهر شما بین ۲۵ الی ۳۵ درجه سانتی‌گراد باشد برای برگزاری مراسم عروسی در باغ مناسب است. اما اگر دمای هوا بیشتر و یا کمتر از این درجه‌ای که در بالا گفتیم باشد، امکان برگزار کردن مراسم جشن عروسی در فضای باز و باغ تالار وجود ندارد و بهترین انتخاب برای شما تالار عروسی است.

چند نکته برای برگزاری مراسم عروسی در تالار

  • برای رزرو تالار پذیرایی در تاریخ دلخواهتان باید چندین ماه قبل اقدام کنید زیرا تالارهای باکیفیت زود رزرو می‌شوند.
  • به محل تالار و فاصله آن با آرایشگاه، آتلیه عکاسی، گل‌فروشی و… دقت کنید تا دررفت و آمد دچار مشکل نشوید.
  • قبل از بستن قرارداد از نظافت و تمیز بودن سالن‌ها اطمینان حاصل کنید.
  • به دکوراسیون و تزیینات باغ و فضای سبز تالار عروسی دقت کنید.
  • از مرتب بودن صندلی‌ها، دیوارهای سالن، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… اطمینان حاصل نمایید.
  • از واقعی بودن عکس‌هایی که از تالار عروسی دیده‌اید در واقعیت مطمئن شوید.
  • به آسفالت و هموار بودن مسیر به سمت تالار دقت کنید. زیرا محل‌های خاکی در فصل‌های بارشی باعث ایجاد گل‌ولای می‌شود.
  • از غذای تالار قبل از بستن قرارداد تست کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید.
  • دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا باشد.
  • دارای ورودی زیبا باشد.

نکات مهم در انتخاب تالار و باغ تالار

به دلیل بالا بودن تنوع تعداد باغ تالار و تالار پذیرایی، این روزها امکان انتخاب‌های متفاوت و خاصی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. برای انتخاب بین تالار و باغ تالار باید تعداد میهمانان خود را ملاک قرار بدهید. برای مثال اگر تعداد میهمانان شما کم باشند و محل موردنظر شما بسیار بزرگ، درنتیجه باعث پراکنده شدن میهمانانتان خواهد شد. تعداد میهمانان شما باید با ظرفیت تالار عروسی و یا باغ تالار متناسب باشد.

قوانین تالار عروسی برای بستن قرارداد

اگر تمام برنامه‌ریزی‌هایتان را انجام‌ داده‌اید و فقط رزرو کردن تالار پذیرایی و یا باغ تالار برای تاریخ جشن عروسی‌تان مانده است باید نکاتی را قبل از بستن قرارداد با تالار بدانید. قوانین تالار عروسی برای بستن قرارداد مقاله‌ای است که امروز در وب‌سایت تالار وب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. امیدواریم که این مقاله به شما راهنمایی کاملی با قوانین تالار عروسی بکند و بتوانید انتخاب درستی برای تالار عروسی و یا باغ تالار داشته باشید.

اگر تالار پذیرایی و یا باغ تالار برای برگزاری عروسی‌تان انتخاب کرده‌اید و قرار است که برای بستن قرارداد به تالار بروید بهتر است با دو نفر از خانواده و یا آشناهایتان که در این زمینه باتجربه هستند به آنجا بروید زیرا آن‌ها با قوانین تالار پذیرایی‌ها آشنا هستند و می‌توانند کمک خوبی برای شما باشند

قوانین تالار عروسی برای بستن قرارداد بخش اول

توجه داشته باشید که قرارداد بین شما و مدیر تالار پذیرایی به‌صورت کامل و دقیق ذکرشده باشد. در ادامه قوانین تالار عروسی را بخوانید.

    • تاریخ عقد قرارداد
    • شماره قرارداد
    • اطلاعات طرفین قرارداد. شما در این قسمت باید اطلاعات دقیق از تالار پذیرایی را ذکر کنید که عبارت‌اند از: نام تالار پذیرایی ، نام سالن‌های بخصوص آن تالار در صورت داشتن چندین سالن، شماره ثبت ، کد اقتصادی ، آدرس دقیق محل برگزاری جشن، تلفن ، فاکس ، نام مدیر تالار ، نام پدر ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه، شماره ملی و آدرس.
    • روز و تاریخ جشن عروسی
    • ساعت شروع مراسم و ساعت خاتمه آن. البته شما باید زمان برای چیدمان قبل از عروسی و نظافت سالن تالار عروسی و جمع‌آوری بعد از جشن را در نظر گرفته باشید.
    • هزینه ورودی تالار
    • تعداد میهمانان
    • هزینه به ازای هر نفر میهمان
    • تعداد پارکینگ و پارکینگ در اختیار شما
    • وجود برق اضطراری
    • در صورت داشتن مراسم عقد، عاقد برای خطبه عقد
    • ذکر تمام هزینه‌های جانبی (نوشتن تمام این هزینه‌ها در قرارداد ضروری است. هزینه بادکنک آرایی، مشعل آرایی و آتش‌بازی، مالیات بر ارزش‌افزوده، اتاق عقد، عاقد، حق خدمات)
    • افکت‌های نورپردازی و سیستم صوتی
    • شرح سالن پذیرایی با جزئیات کامل
    • پرداخت ثلث کل مبلغ تالار به‌عنوان بیعانه باید در قرارداد درج شود.
    • در صورت مشکل و پیچیده بودن موقعیت مکانی تالار پذیرایی و یا باغ تالار، مدیر تالار باید کروکی یا نقشه تالار را در قالب کارت‌هایی آماده به شما بدهد تا بتوانید همراه باکارت دعوت عروسی به میهمانان خود بدهید.
    • اجازه داشتن برای ریختن گل، پول ، کاغذ رنگی و نقل بر سر عروس و داماد. همچنین قبل از بستن قرارداد سؤال کنید که برای نظافت آن باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید یا خیر.
    • تست کیفیت غذا در تالار عروسی

قوانین تالار عروسی برای بستن قرارداد بخش دوم

شما با مکتوب کردن موارد زیر می‌توانید از درست و به نحو احسن انجام دادن وظایف تالار و کارکنان آنجا اطمینان حاصل نمایید پس هیچ‌گونه خجالت و یا رودربایستی دراین‌باره نداشته باشید زیرا مراسم عروسی‌تان ارزشمند است و این موضوع را باید مدیر تالار پذیرایی کاملاً متوجه شود.

در قرارداد قید کنید که در صورت عدم ایفای تعهد از طرف تالار پذیرایی، مبلغ باقی‌مانده یعنی همان یک‌سوم باقی‌مانده تا تعیین خسارت توسط……….. نزد طرف دیگر قرارداد یعنی شما امانت می‌ماند. و پس از تعیین خسارت از محل آن استیفا می‌گردد.
مسئولیت برگزاری مراسم ازهرجهت به عهده تالار مربوطه است و شما که طرف دیگر قرارداد هستید از هرگونه اعتراضی برای مثال(شکایت همسایگان برای سروصدا) در امان هستید و مسئولیت کامل آن بر عهده تالار دار است.
در صورت کنسل شدن مراسم عروسی مبلغ موردنظر به‌عنوان جریمه در قرارداد ذکر شود.
در قرارداد حتماً ذکر کنید که در صورت تست غذای تالار عروسی قبل از رسیدن روز مراسم عروسی اگر کیفیت لازم را برخوردار نبود شما می‌توانید قرارداد را فسخ کرده و هیچ جریمه‌ای به شما تعلق نخواهد گرفت.

۲۰ سوال مهم از مدیر تالار عروسی

سوالات مهم از مدیر تالار عروسی : انتخاب تالار پذیرایی خوب که امکانات مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است و در انتخاب آن باید دقت کرد. برای اینکه بتوانید تالار عروسی مناسبی را با توجه به معیارها و انتظارات خود از یک تالار انتخاب کنید ما امروز در وب‌سایت تالار وب برای شما سؤالات مهم از مدیر تالار عروسی که می‌توانید بپرسید را آماده کرده‌ایم تا با تالار عروسی موردنظرتان بیشتر آشنا شوید. در ادامه همراه ما باشید.

سؤالات مهم از مدیر تالار عروسی

  1. این تالار در چه تاریخ‌هایی قابل رزرو و برگزاری مراسم است؟
  2. گنجایش فضای خارجی و داخلی این تالار عروسی چقدر است؟
  3. هزینه‌ی اجاره و هرگونه خدمات اصلی و اضافه این محل چه میزان است؟
  4. نحوه پرداخت این هزینه به صورتی است؟ چند درصد هزینه را باید بعد از برپایی جشن پرداخت می‌کنیم؟
  5. آیا در اعیاد و آخر هفته هزینه‌ها افزایش می‌یابد؟
  6. در صورت فسخ قرارداد چه درصدی خسارت پرداخت خواهیم کرد؟
  7. آیا می‌توان از تزیینات دل خواه برای تالار استفاده کرد؟
  8. آیا پارکبان ،خدمت‌گزار و محافظ کافی در تالار وجود دارد؟
  9. آیا برگزارکننده یا آشپز و میهمان‌داران مخصوص ما می‌توانند از آشپزخانه، اجاق و یخچال‌های استفاده کنند؟
  10. آیا می‌توانیم دی جی و یا گروه موسیقی خودمان را به تالار یا باغ تالار دعوت کنیم؟
  11. پکیج‌های خدمات شما چیست؟ هزینه هرکدام چقدر است و اگر بخواهیم آیتمی از آن‌ها کم یا زیاد کنیم هزینه‌ها چه تغییری می‌کنند؟
  12. آیا امکان تعویض روکش‌های صندلی، رومیزی‌ها و تزیین‌های سالن عروسی وجود دارد؟ درصورتی‌که این تزیینات را خودمان تقبل کنیم در هزینه‌مان چه تغییری ایجاد می‌شود؟
  13. آیا در پخش موسیقی محدودیتی وجود دارد؟ چه سبک موسیقی‌هایی اجازه پخش دارند؟
  14. وضعیت سالن ازنظر سرویس بهداشتی و امکانات بهداشتی چگونه است؟
  15. جهت پذیرایی، به ازای هر ۱۰۰ مهمان چند خدمه وجود دارد؟
  16. آیا مازاد غذاها را به میزبان تحویل داده می‌شود؟
  17. مسئولیت تمیز کردن سالن بر عهده مسئولین باغ یا تالار پذیرایی است یا برگزارکننده؟
  18. در صورت مفقود شدن اشیاء و یا دزدیده شدن، تالار یا باغ مسئول‌تر را متقبل می‌شود؟
  19. آیا برای بچه‌ها پرستار یا محافظ و با فضای بازی کودک وجود دارد؟
  20. آیا قبل از برگزاری مراسم می‌توان از کیفیت غذاها مطلع شد؟

 

برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی

همیشه سعی داشته باشید که برای کارهای عروسی‌تان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و هر هفته آن را مرور و مرتب کنید تا بتوانید به‌درستی به تمام‌کارها برسید و بطور دقیق انجام بدهید. برنامه‌ریزی باعث می‌شود که شما بدانید دقیقه چه‌کارهایی را باید انجام بدهید و چه‌کارهایی را انجام نداده‌اید و برای آن‌، وقت بگذارید و درنتیجه از استرس شما کاسته می‌شود.

برپایی جشن عروسی کم هزینه و رزرو تالار پذیرایی با قیمت مناسب

رزرو تالار پذیرایی با قیمت مناسب ، برای برگزاری یک جشن عروسی باشکوه حتماً نیازی نیست تا بودجه و پول زیادی صرف کنید. با داشتن یک برنامه ریزی هوشمندانه می‌توانید به راحتی از عهده مخارج عروسی با هر سطح بودجه‌ای برآیید. متاسفانه بسیاری از عروس و دامادها بعد از برگزاری مراسم عروسی، که تازه زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند با مشکلات مالی فراوانی مواجه می‌شوند که گاهی تحمل این مشکلات بسیار سخت می‌شود و زندگی شیرین یک خانواده تازه بنیان را کم رنگ می‌کند. عروس و دامادها باید دقت کنند، جهت آمادگی برای تدارکات عروسی نیازی نیست بیش از حد توان خود هزینه کنند. همانطور که گفته شد داشتن یک بودجه بندی هوشمندانه برای حل مشکلات مالی ضروری است. امروزه بیشتر اختلافات و مشاجره‌های بین خانوادگی بیشتر به علت افزایش مخارج زندگی ایجاد می‌شود. مشکلات مالی را می‌توان با کمی قناعت و بودجه بندی به راحتی بر طرف کرد. در ادامه با تالار وب همراه شوید.

برنامه ریزی برای سفر ماه عسل بعد از برگزاری جشن عروسی نیز ممکن است هزینه‌های زیادی را در بر بگیرد. به دلیل تنوع استفاده از وسیله‌های حمل و نقل، می‌توان با استفاده از یک وسیله ارزان برای سفر در مخارج زیادی صرفه جویی کرد. عروس و دامادهای جوان در ابتدای زندگی با شور و شوق زیاد بر اثر احساسات ممکن است متحمل هزینه‌های بالای زندگی شوند و در آینده خود را به دردسر بیاندازند. از این رو یک بودجه بندی مناسب برای ادامه مخارج زندگی ضروری است. ممکن است به دلیل نیارهای مالی هر دو زوج مشغول به کار شوند. غرق شدن در کار سخت و طولانی، برای زوج جوان مشکلات زیادی را به بار خواهد آورد. اما همانطور که بیان شد با یک بودجه ریزی هوشمندانه می‌توان در بسیاری از هزینه‌های زندگی صرفه جویی کرد.

پذیرایی از میهمانان در تالار

به دلیل مخارج بالای زندگی امروزی و افزایش استفاده از تجربه بزرگ‌ترها نیز می‌تواند چاره ساز باشد. بازگشت به یک زندگی ساده و آرامش بخش سنتی حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود. بازگشت به سبک زندگی سنتی به این معنا نیست که از زرق و برق‌های فراوان مجلس عروسی چشم پوشی کنیم. می‌توان با شیوه‌های جدید و ابتکاری هم مخارج عروسی را کاهش داد و هم یک عروسی رؤیایی بر گذار کرد. برگذاری جشن عروسی در یک تالار پذیرایی زیبا، که همه دوستان و اقوام در آن حضور داشته باشند بسیار لذت بخش خواهد بود. استقبال از میهمانان به همراه گرفتن هدایایی خواهد بود که برای عروس و داماد تدارک دیده شده است. هدایای میهمانان گاهی می‌تواند بخشی از مخارج عروسی را کاهش دهد.

بعد از مراسم عروسی یک برنامه ریزی خوب برای سفری با صرفه برای ماه عسل لازم است. ممکن است زمان زیادی برای پیدا کردن یک مکان مناسب برای گذراندن ماه عسل صرف کنید. دقت در گزینه‌های مختلف و انتخاب‌های متنوع برای داشتنی سفری کم هزینه ضروری است. برای عروس و دامادهای عاشق رفتن به ماه عسل سفری بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. برای رفتن به سفر می‌توانید بلیط های هوایی را تهیه کنید که در آخرین لحظه عرضه خود هستند و معمولاً از تخفیف‌های بالایی برخوردارند. سفر با قطارهای درجه یک نیز گزینه مناسبی برای انتخاب وسیله مسافرت می‌باشد. در نهایت استفاده از اتوبوس‌های وی آی پی نیز می‌تواند به گونه‌ای دیگر خاطره انگیز باشد. البته می‌توان از وسیله نقلیه شخصی نیز استفاده کرد که ممکن است راحتی بیشتری را به همراه داشته باشد. به احتمال زیاد اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در طول سفر رخ خواهد داد. خاطراتی که برای همیشه در یاد عروس و داماد جوان خواهند بود. داشتن یک دفترچه یاداشت نیز برای ثبت خاطرات گزینه مناسبی می‌باشد.

موقعیت تالار پذیرایی در برگزاری مراسم

تالار پذیرایی محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب تالار عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد.

موقع رزرو تالار پذیرایی حتما از مدیریت تالار درخواست نمایید تا کروکی تالار عروسی را به شما بدهند که معمولا بصورت کارت های چاپ شده در سایز کارت ویزیت می باشد که به تعداد میهمان ها در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت های کروکی را میبایست به همراه کارت دعوت در اختیار مهمان های خود دهید.

از طرفی سعی کنید تالار عروسی یا باغ عروسی محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد.

مواردی پیش آمده که عروس وداماد تالار پذیرایی خود را در مثلا شمال شرق تهران رزرو کرده اند و آتلیه عروس در غرب تهران هست. یا سالن زیبایی در غرب هست. این کار باعث بوجود آمدن استرس می شود. عروس و داماد در طول روز نگران زمان و دیر رسیدن به تالار پذیرایی هستند.

از چند روز قبل نصبت به رزرو آتلیه و سالن زیبایی اقدام کنید و به آتلیه عکاسی خود حتما موقعیت تالار را اعلام کنید تا طبق برنامه ریزی زمان و موقعیتی که تالار عروسی شما دارند اقدام نمایند.

تالار پذیرایی محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری، وضعیت مناسبی داشته باشد.

فرق بین تالار عروسی خوب و بد در چیست ؟

عروس دامادهایی که در جستجوی سالن عروسی و یا تالار پذیرایی هستند در ابتدا نمی دانند چه تفاوتی میان باغ تالار های عروسی وجود دارد که برخی معروف تر و محبوب تر هستند و برخی کم مشتری .. کارشناسان سایت دوشیزه راهنمای شما خواهند بود برای انتخاب بهترین تالار عروسیمون

قبل از هر کاری از سابقه تالار در اجرای مراسم پرس و جو کنید . از مشتریان قبلی و ساکنین محلی، درباره خوشنامی ، کیفیت خدمات و نحوه سرویس دهی و رضایتشان بپرسید . یادتان باشد آن یک شب تکرارنشدنی نباید خاطره ای بد در ذهن میهمانان باقی بگذارد .

نه قیمت پایین به معنی کیفیت پایین و نه قیمت بالا به معنی کیفیت بالا است . تالاری را انتخاب کنید که قیمتش در مقایسه با امکانات و خدماتش ، منصفانه باشد . با حوصله از چندین تالار شرایط خدمات و قیمت ها را بپرسید و بررسی کنید .

اولین سئوال میهمانان شما ، ادرس ، دسترسی آسان و داشتن پارکینگ است . در انتخاب تالار عروسی ، خوش ادرس بودن ، دسترسی آسان و داشتن پارکینگ را در اولویت قرار دهید .

از آشپرخانه تالار ، حتما بازدید کنید . ظاهر خوش آب و رنگ غذاها فریبتان ندهد . مهم آن است که بدانید در آشپزخانه تالار و رستوران ، تا چه میزان به سلامت شما و میهمانانتان اهمیت می دهند . از نظافت محیط ، تا استفاده از مواد اولیه تازه و سالم ، پوشش پرسنل آشپزخانه همه را ببینید و مطمئن شوید طبخ و سرو غذا در محیطی سالم و بهداشتی انجام می شود .

تالار خوب باید برای شرایط پیش بینی نشده آمادگی داشته باشد . اگر حین مراسم برق منطقه قطع شود تالار سیستم روشنایی و برق اضطراری دارد ؟ اگر میهمانان شما احیانا بیشتر از تعداد اعلام شده باشند تالار امکان ، تهیه غذای کافی دارد ؟

امکانات رفاهی تالار را برای انتخاب تالار عروسی در نظر داشته باشید . تالار از نور کافی برخوردار است ؟ دکوراسیون آن چگونه است ؟ رنگ های شاد و جذاب یا محیطی دلگیر و کسالت آور ؟  شرایط تهویه مناسب ، سیستم های گرمادهی و سرمایشی متناسب با فصل در تالار وجود دارد ؟ هیچ چیز مانند گرما یا سرما ، میهمانان را کلافه و خسته نمی کند .

اخلاق خوش مدیر تالار و حسن برخورد پرسنل تالار ، را به دقت بررسی کنید . پذیرایی که با احترام به میهمانان ، همراه نباشد هرگز نمی تواند مراسم آبرومندی باشد .

انتخاب و رزرو تالار پذیرایی را به دقیقه ۹۰ ، محول نکنید .سعی کنید از ماه های قبل تالار مناسب را رزرو کنید.