تالار وب

کرم مرطوب کننده دوست دار پوست

انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده

همه خانم ها دوست دارند تا پوستی زیبا ، شاداب و بدون چروک داشته باشند. با افزاش سن نگهداری از پوست سخت میشود و دقت و مرقبت بیشتری احتیاج دارد. چروک شدن پوست از سن بیست سالگی شروع می شود و شما باید دقت زیادی به پوستتان داشته باشید. برای جلوگیری از چروک شدن پوست و از داست دادن زیبایی آن روش های مختلفی را میتوانید انجام دهید. در این زمان شما باید به محیط زندگی ، خوردن مایعات کافی و سبک زندگیتان توجه بسیاری بکنید. علاوه بر این نرم و لطیف نگه داشتن پوست بسیار مهم است. در بازار نرم کننده های زیادی با برندهای مختلف میبینید ولی برای خرید یک نرم کننده مناسب باید مطالب زیر را مطالعه کنید. نرم کننده مناسب برای پوست شما باید دارای ویژگی هایی باشد که در اینجا در مورد آن مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

موادی که در کرم‌های مرطوب کننده به کار می‌رود عبارتند از: وازلین، روغن‌های طبیعی، لانولین و دایمتیکون برای آبرسانی به پوست و همچنین گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، پروتئین و ویتامین‌های مختلف برای جذب و تامین رطوبت پوست‌های خشک.

کرم مرطوب کننده
فواید کرم مرطوب کننده

۱ضدآفتاب داشته باشد

این انتخاب باعث می‌شود نیاز به یک لایه دیگر کرم بر روی پوست خود نداشته باشید. هنگامی که کرم مرطوب کننده حاوی ضد آفتاب می‌خرید دقت داشته باشید که فاکتور محافظتی حداقل ۳۰ را داشته باشد تا پوست شما در طول روز در معرض آسیب قرار نگیرد.

۲روزانه استفاده کنید

در حالیکه راهی برای خلاص شدن به طور کامل از شر چین و چروک‌های صورت ندارید ولی می‌توانید با حجم دادن به سلول‌های پوست باعث کمر مشخص شدن این چین و چروک‌ها شوید. دو بار در طی روز از مرطوب کننده استفاده کنید تا بعد از مدتی تاثیر آن را بر روی پوست خود ببینید

۳–  استفاده از انواع کرم‌های آلفا هیدروکسی اسید(AHA) 

کرم‌های آلفا هیدروکسی اسید با لایه برداری پوست موجب روشن‌تر شدن پوست و سریع‌تر شدن روند نوسازی آن می‌شوند.

مجموعه پیشنهادی:  جدیدترین مدل طراحی ناخن عروس

۴گلیسیرین به لانولین ارجعیت دارد

متخصصان پوست روی ضدآلرژی بودن مواد کرم‌ها تاکید دارند و به همین جهت هم کرم‌های حاوی گلیسیرین بیشتر توصیه می‌شوند. وقتی برای اولین بار از کرم استفاده می‌کنید به مقدار کم از آن روی پوست خود بزنید و در صورت بروز علائم آلرژی استفاده از کرم مرطوب کننده را متوقف کنید.

۵به برند کالا دقت کنید

بهتر است قبل از خرید شرکت سازنده محصول را بررسی کنید. این شرکت‌ها معمولا وبسایت‌هایی برای معرفی محصولات خود دارند که می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد.

۶ – سازگاری با پوست شما

مواد آرایشی و بهداشتی که برای صورت استفاده می‌کنید باید مخصوص باشند. برخی محصولات آرایشی که تولید می‌شوند مناسب پوست بدن هستند، برخی مناسب دست و پا و برخی دیگر پوست صورت. از آنجا که پوست صورت نازک‌تر از پوست بدن است بخصوص پوست اطراف چشم‌ها باید در انتخاب کرم مخصوص صورت دقت بیشتری داشته باشید. بعلاوه نوع پوست شما تعیین کننده کرم مرطوب کننده شما خواهد بود. به عنوان مثال برای پوست‌های چرب باید محصولات سبک‌تر که فاقد چربی هستند انتخاب شوند. پوست خشک نیازمند مقدار بیشتری کرم مرطوب کننده در طول روز است تا مانع از دست رفتن رطوبت پوست شود.

۷ضد آلرژی باشد

معمولا افراد با پوست‌های حساس باید به سراغ کرم‌های مرطوب کننده‌ای بروند که از مواد آلرژی زا برای ساخت آن‌ها استفاده نشده است.

۸تغییر کرم مرطوب کننده همزمان با تغییر فصل

کرم‌های سنگین‌تر را در زمستان و زمانی که احتمال خشکی پوست بیشتر است استفاده کنید در حالیکه در فصل تابستان به مرطوب کننده‌هایی سبک و دارای ضدآفتاب نیاز خواهید داشت

برای دیدن بهترین تالار پذیرایی ، تالارهای ویژه در تهران، باغ عروسی مجلل میتوانید در سایت تالاروب جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید