تالار وب

تالارپذیرایی قائم

تالار پذیرایی برج قائم کرج + تصاویر و نظر سنجی کاربران

نام مجموعه :  مجموعه تالارهای پذیرایی برج قائم کرج

نام مدیریت : فراهانی

آدرس : کرج، میدان آزادگان

تلفن:

ظرفیت : ۲۰۰ الی ۷۰۰ نفر

حداقل و حد اکثر قیمت: از ۳۰٫۰۰۰ تا ۱۱۰٫۰۰۰ تومان

توضیحات: تالارپذیرایی قائم دارای دو سالن مجزا مبله شیک (قابلیت برگزاری دو مراسم به صورت هم زمان)، دارای رستوران، فضای سنتی، آلاچیق و کافی شاپ میباشد.
پارکینگ طبقاطی به ظرفیت تمام میهمانها (فضا برای پارک ۱۰۰۰ اتومبیل) و سالن عقد مجزا از دیگر امکانات تالارپذیرایی قائم به شمار می آید.
مراسم های زیر ۲۰۰ نفر در فضای رستوران برگزار میگردد.
تالار عروسی قائم کرج دارای فضا و امکانات لازم برای برگزاری همایش، کنفرانس، سمینار در بهترین شکل ممکن می باشد

تالار پذیرایی قائم از دید تالار وب: موقعیت مکانی یکی از مواردی است که در انتخاب یک تالار پذیرایی بسیار حائز اهمیت است. به طوری که از دید عروس و داماد ها وزنه بسیار سنگینی را در امر انتخاب یک تالار به خود اختصاص میدهد. کرج هم مانند تهران دارای مراکز پذیرایی زیادی است. میتوان گفت که مجموعه پذیرایی برج قائم بین تالارهای پذیرایی کرج، تالار خوبی محسوب میشود. این خوب بودن به لحاظ دارا بودن منطقه جغرافیایی و همچنین چشم انداز بسیار زیبا است. تالار پذیرای برج قائم در ۱۴ طبقه طراحی و ساخته شده است که تالارهای پذیرایی این مجموعه در طبقات یازدهم و دوازدهم واقع گردیده است که همین امر باعث شده که چشم انداز زیبایی از شهر کرج را برای میهمانها به ارمغان آورد.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی شبستان

تالارپذیرایی قائم

همچنین رستوران برج قائم در طبقه ۱۳ و کافی شاپی با فضای بسیار گرم و دلنشین در طبقه ۱۴ این برج برای خدمت رسانی به شما عزیزان تجهیز شده است. تغیراتی که در چند ماه اخیر در مجموعه سالن های پذیرایی این تالار انجام شده، تالار پذیرایی قائم کرج را به بهترین تالار پذیرایی در کرج بدل نموده است. قیمت مناسب، سالن های مجلل و مبله، اتاق عقد مجزای زیبا، چشم انداز کم نظیر، و در نهایت مدیریت خوب تالار، مشخصاتی است که تیم تالاروب بازدید از این تالار عروسی را به زوج های عزیز و همه افرادی که قصد برگزاری مراسم را دارند پیشنهاد میکند.

به تازگی یک تالار پذیرایی در عظیمیه کرج افتتاح شده که با نام نام تالار قصر رز مشغول به فعالیت است. برای دیدن اطلاعات تالار پذیرایی قصر رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تالار پذیرایی قصر رز کرج

دیدگاهتان را بنویسید