تالار وب

تالارپذیرایی قصر ملک

نام مجموعه: تالارپذیرایی قصر ملک

آدرس: تهران، احمدآباد مستوفی، میدان بزرگ احمدآباد مستوفی

تلفن: ۵۶۷۲۸۶۸ – ۵۶۷۱۳۴۶۸

همیشه در آستانه برگزاری مراسمات ازدواج مثل عقد و عروسی پیدا کردن و انتخاب مکانی مناسب برای برگزاری جشن و ترتیب دادن یک ضیافت مهمانی باشکوه و تمام و کمال، از دغدغه‌های عروس و دامادها است. معمولا زوجین به دنبال مکانی هستند که علاوه بر داشتن محیطی دنج و باصفا، امکاناتی لاکچری و فراوان داشته باشد تا شبی رویایی را به‌عنوان مراسم عروسی‌شان برای خود و مهمانان‌شان رقم بخورد. از این رو، تالار پذیرایی قصر ملک واقع در شهر احمدآباد مستوفی می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری مراسم جشن و پایکوبی شما باشد. شهر احمدآباد مستوفی به دلیل آب و هوای بکر و فوق العاده‌ای که دارد به مهد باغ و تالارهای عروسی شهرت یافته است.

معرفی کامل تالار پذیرایی قصر ملک

تالار پذیرایی قصر ملک با ظرفیت پذیرایی از حداقل 150 نفر و حداکثر 600 نفر مهمان در سطحی بسیار بالا و مطلوب، یکی از بهترین تالارهای منطقه احمدآباد مستوفی به‌شمار می‌رود. این مجموعه دارای فضای سرسبز و متحیر کننده، سالن‌هایی بزرگ و مجلل با دیزاین خاص و دکوراسیون جذاب و شیک، اتاق عقد مجزا با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ امن و اختصاصی با گنجایش 150 دستگاه خودرو و چندین عامل دیگر که باعث شده این تالار به یک مکان افسانه‌ای و بسیار لوکس برای برگزاری مراسمات عقد، عروسی و… بدل شود.

تالار پذیرایی قصر ملک احمدآباد مستوفی
تالار پذیرایی قصر ملک احمدآباد مستوفی

از دیگر امکانات دیگر تالار پذیرایی قصر ملک  می‌توان به نورپردازی حرفه‌ای و مهندسی شده، استفاده از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته همگام با فناوری روز، فیلمبرداری تخصصی با تمام تجهیزات برای ثبت لحظات شیرین و خاطره انگیز، سفره خانه سنتی، گل آرایی زیبا، شمع آرایی رمانتیک و عاشقانه، مشعل آرایی، بادکنک آرایی، مولودی خوانی و موزیک لایو حرفه‌ای، کارت دعوت اختصاصی تالار، عاقد جهت عقد، سفره عقد به انتخاب زوجین، جایگاه عروس و داماد، ارائه شبکه WIFI به مهمانان، آرایشگاه، نمایش و شعبده بازی، کف LED، آتلیه، آسانسور، آتش بازی تماشایی و چندین امکانات و خدمات دیگر اشاره داشت.

مجموعه تالار پذیرایی قصر ملک به سبب داشتن امکانات فراوان و محیطی بسیار لاکچری و مدرن، نه تنها برای جشن‌هایی مثل عقد و عروسی بسیار مناسب است، بلکه برای مراسمات دیگری مثل جشن تولد، ولیمه، سمینارها و همایش‌ها و دیگر مراسمات اجتماعی نیز مناسب است که البته ما در این تالار بیشتر شاهد مراسمات عروسی و عقد هستیم.

مجموعه پیشنهادی:  تالار تشریفاتی برازنده

بخش پذیرایی و منوها

تالار پذیرایی قصر ملک در بخش تشریفات پذیرایی و منوهای غذایی نیز شما را ناامید نخواهد کرد و به لطف بکارگیری آشپزهایی متخصص و خوش سلیقه و همچنین، استفاده از انواع مواد غذایی مرغوب، بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به همراه مخلفات لازم برای مهمانان عزیز طبخ و آماده خواهند کرد و مهمان‌دارانی کاربلد و خوش برخورد نهایت تشریفات پذیرایی را از مهمانان به عمل می‌آوردند. این تالار دارای 15 منو قابل سفارش است و غذاهای زیر در بخش آشپزخانه بسیار لذیذ و خوش طعم با نهایت کیفیت حاضر می‌شود.

  • غذاهای اصلی: زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ، چلو کوبیده زعفرانی، چلو کوبیده نگینی، کباب میکس (یک سیخ جوجه، یک سیخ کوبیده)، کباب میکس بوقلمون، کباب بوقلمون 250 گرمی، سبزی پلو با ماهی قزل آلا، برنج با خوراک بوقلمون، جوجه کباب، باقالی پلو با ماهیچه 350 گرمی، باقالی پلو با گوشت گوساله، باقالی پلو با گوشت گوسفندی، شیرین پلو با مرغ، مرصع پلو، خوراک زبان، بیف استروگانف، شیرماهی، بوقلمون درسته، ژیگو، میگو
  • خورش‌ها: قیمه، قورمه سبزی، کرفس‌، فسنجان، بادمجان، بره درسته
  • سالادها: سالاد فصل، سالاد روسی، سالاد ماکارونی، سالاد شیرازی، سالاد الویه، سالاد اندونزی، سالاد تن ماهی، سالاد هاوایی
  • دسرها: ژله، کرم کارامل، بستنی سنتی، ژله شکلاتی، کیک، ماست موسیر، زیتون پرورده، پلمبیر، بستنی میوه‌ای
  • نوشیدنی‌ها: آب پرتقال، نسکافه، هات چاکلت، شیر نسکافه، دوغ، چای، نوشابه قوطی، شیر کاکائو، آب

سخن آخر درباره تالار پذیرایی قصر ملک

مجموعه تالار پذیرایی قصر ملک مفتخر است با عنایت به تجربه‌ای چندین و چند ساله در امر برگزاری انواع ضیافت‌های مهمانی و البته مدیریتی قوی و دانا، پرسنلی  متخصص و زحمتکش، محیطی بسیار لوکس و با امکانات درجه یک و عالی  و چندین عامل دیگر موثر بر روند صحیح کار، یک مراسم بسیار شکوه‌مند در خور شان شما را برای‌تان تدارک بیند و روزی رویایی را در برگی از دفتر زندگی‌تان به ثبت برساند. این تالار برای انواع مراسمات، مخصوصا مراسمات عقد و عروسی زوجین تهرانی و حومه که به دنبال مکانی مناسب برای برپایی جشن و پایکوبی خود هستند، بسیار ایده آل و مناسب است و توقعات را برآورده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید