تالار وب

دستگاه خوشبو کننده هوای تالار پذیرایی

خوشبو نمودن فضای تالار پذیرایی با سیستم های رایحه افشانی

دستگاه خوشبو کننده هوای تالار پذیرایی

تحقیقات نشان میدهد حس بویایی حدود ۷۵ درصد از حواس روزانه ما را تشکیل میدهدو نقش بسزایی در حافظه واحساسات و واکنش های ما ایفا میکند. به همین منظور کارشناسان سایت تالار وب برای اضافه نمودن راندمان کاری پرسنل و ایجاد فضایی دلچسب تر برای عروس و داماد و میهمانان، واردات دستگاه های خوشبو کننده هوای تالارهای پذیرایی و باغ تالارها را انجام داده است. که به زودی تولید داخلی این دستگاه با قیمت پایین تر و کارایی و کیفیت بیشتر را آغاز خواهیم نمود.

استفاده از سیستم های خوشبو کننده محیط تالار پذیرایی یا دفتر تالار این امکان را به شما می دهد تا با اسانس های طبیعی که کاراشناسان ما در اختیار شما قرار میدهند محیط کاری خود را با لطافت زیادی معطر نمایید. دستگاه هایی که تا کنون در ایران مورد استفاده قرار میگرفته به دستگاه های بخور شهرت داشته که مصرف بالای اسانس و همچنین پوشش کم فضایی از معایب این دستگاه ها بشمار می رفته. ما در طراحی این دستگاه از تکنیک مولوکول سازی ماده های معطر استفاده می نماییم. این عمل باعث معلق شدن ملوکول های ماده معطر در هوا گردیده و به دلیل هم وزنی با ملوکول های هوا، ماندگاری بسیار بیشتر و استشمام رایحه به طور یکنواخت در کل فضا، بدون عارضه از مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد این سیستم است.

دستگاه خوشبو کننده هوای تالار پذیرایی

تنوع مدل باعث انتخاب بهتر شما با توجه به وسعت فضای مورد استفاده میشود. این دستگاه در ۵ تیپ مختلف از ۲۰۰ متر مکعب تا بیش از ۶۰۰۰ متر مکعب فضای محیط شما را معطر منماید

مجموعه پیشنهادی:  آتلیه عکاسی اشا

مصرف دستگاه در زمان روشن بودن از ۲۰ تا ۳۵ وات میباشد.

رایحه های مختلف: تنوع بیش از۲۵۰۰ مدل رایحه با نظر کارشناسان مجرب ما، شما را در رسیدن به اهداف عالیه تالار پذیرایی شما بر اساس استاندارهای موجود یاری می نماید.

رایحه سازمانی:

واحد تحقیق و توسعه کلینیک تخصصی رایحه با تکیه بر منابع علمی و ارتباطات تنگاتنگ و نزدیکی که با لابراتورهای عطر سازی در کشورهای اروپایی دارد، مطالعات و تحقیقات زیادى در زمینه تاثیر رایحه‌های مختلف بر عملکرد افراد انجام داده است؛ براى مثال نتایج مطالعات نشان می‌دهد که یک بوى آشنا بسیار سریع‌تر از یک صدا یا یک تصویر، یادآور خاطرات و معرف تبلیغات است و افراد به کمک حس بویایى در ۹۵ درصد مواقع مى‌توانند به سرعت، خاطرات مرتبط با رایحه را بدون دیدن و شنیدن بیاد آورند

به زودی اطلاعات بیشتری از این محصول جدید و با ارزش در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۵۸۱۳۵۹ تماس حاصل نمایید

دستگاه خوشبو کننده هوای تالار پذیرایی

[otw_is sidebar=otw-sidebar-1]

دیدگاهتان را بنویسید