تالار وب

فواید مسافرت برای پوست

فواید مسافرت برای پوست

شما بعد از ازدواج وقتی حرف از سفر و گردش میشود ممکن است مشغله کاری و کارهای خانه و غیره را بهانه کنید و بگویید: نه من وقت مسافرت ندارم. قابل ذکر است که به شما بگوییم مسافرت رفتن فقط هدف آن یک گردش ساده و به قول خودمان یک آب و هوایی عوض کنیم نیست. مسافرت فواید دیگری از جمله برای پوستمان دارد. بله شاید برایتان عجیب باشد برای همین سایت تالار وب در این مقاله درباره فواید مسافرت برای پوست مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده است.

به مسافرت بروید

تحقیقات نشان می‌دهد مسافرت می‌تواند نقش موثری در درمان بیماری‌های پوستی از جمله پسوریازیس داشته باشد. بیماری پسوریازیس از دسته بیماری های خود ایمنی پوستی است که فرد در اثر آن دچار لکه و برجستگی های قرمز رنگ دردناک بر روی بدن می‌شود که علت این بیماری حمله سیستم ایمنی بدن به سلول های پوستی است که علاوه بر ایجاد مشکلات ظاهری در پوست، طول عمر افراد را کاهش داده و  ممکن است به بیماری های قلبی عروقی و مشکلات کلیوی منتج شود. نکته جالبی که در تحقیقات جدید نشان داده شده این است که رفتن به مسافرت می تواند به عنوان یک راه حل درمانی برای این مبتلایان مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله درباره فواید مسافرت برای پوست برای شما مطالب مفیدی را در اختیار گذاشته ایم.
  • در یک تحقیق دانشگاهی ارتباط معناداری بین مصرف ویتامین D، امگا ۳  و بهبود نسبی بیماری در افراد مبتلا به پسوریازیس بدست آمده است.
  • در عین حال گرمای شدید و تعریق بدن می تواند باعث سوزش و التهاب نقاط آسیب دیده پوستی در این مبتلایان شود به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند افراد
  • در حین سفر از پوست خود محافظت کنند و از قرار گرفتن در معرض تابش شدید نور آفتاب خودداری کنند زیرا سبب سوختگی شدید پوستی در آنها  می شود.
  • دقت در رعایت رژیم غذایی، استفاده مناسب از نور خورشید و دوری از استرس همگی می توانند باعث جلوگیری از شدت یافتن بیماری های پوستی از قبیل آکنه روزاسه، جوش، پسوریازیس و اگزما در افراد شود.
  • انجام ورزش‌های آرامبخشی از جمله تای چی و یوگا هم می تواند به کاهش استرس در افراد مبتلا به مشکلات پوستی کمک کند و سبب بهبود سریع عارضه در آنها شود.
مجموعه پیشنهادی:  متولدین هر ماهی چه ورزشی انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید